  • 1. Data: 2007-07-12 09:05:50
    Temat: Kredyt gotowkowy z przeznaczeniem....
    Od: gollum <n...@u...pl>

    na remont/powiekszenie (dobudowanie) mieszkania, pod zastaw samochodu -
    istnieje cos takiego na rynku?
    Interesuje mnie kwota okolo 10-15tys zl, samochod ma wartosc ok. 18000zl
    (katalogowo). Oczywiscie zatrudnienie jest, ale dochody moga byc
    odrobine male (z racji innego splacanego kredytu). Gdzie szukac oferty?

  • 2. Data: 2007-07-12 09:52:55
    Temat: Re: Kredyt gotowkowy z przeznaczeniem....
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Interesuje mnie kwota okolo 10-15tys zl, samochod ma wartosc ok. 18000zl
    > (katalogowo). Oczywiscie zatrudnienie jest, ale dochody moga byc odrobine
    > male (z racji innego splacanego kredytu). Gdzie szukac oferty?

    Musisz pamiętac o tym że bank poprosi o polisę AC.
    Raczej podaj dochód netto i kwotę obciążeń finansowych.
    Pytałeś w swoim banku (tym w którym masz konto)

    Darek

  • 3. Data: 2007-07-12 10:00:07
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Musisz pamiętac o tym że bank poprosi o polisę AC.

    Z tym nie bedzie problemu, ubezpieczenie pakietowe (OC/AC/NW), poprzedni
    samochod byl kredytowany z cesja polisy AC, wiec jestem przyzwyczajony ;)

    > Raczej podaj dochód netto i kwotę obciążeń finansowych.

    Z tym juz probowalem, niestety jest troche za malo.. stad moje pytanie....
    PS. oficjalny dochod na papierku mam za maly...

    > Pytałeś w swoim banku (tym w którym masz konto)

    w mB nie ma z kim o tym rozmawiac :D

  • 4. Data: 2007-07-12 10:03:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    gollum <n...@u...pl> writes:

> [...]
    > 18000zl (katalogowo). Oczywiscie zatrudnienie jest, ale dochody moga
    > byc odrobine male (z racji innego splacanego kredytu). Gdzie szukac

    Zabezpieczenie kredytu zastawem na czymkolwiek _nie rekompensuje_
    braku zdolnosci kredytowej do biezacego splacania rat.

    Jak chcesz pozyczke pod zastaw bez pytania o dochody, to idz do
    lombardu.

    MJ

  • 5. Data: 2007-07-12 10:24:22
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 12:00:07 +0200, gollum napisał(a):

    > w mB nie ma z kim o tym rozmawiac :D

    Limit w ROR (debecik) - jak masz sensowne obroty na tym rachunku to
    dostaniesz na samo zaswiadczenie o dochodach :) Ja dostalem prawie od reki
    10k limitu, a obrotu na tym RORze mialem ok 10k / mc. Oprocentowanie
    sensowne (nie pamietam - chyba kolo 10%).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2007-07-12 10:47:24
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >PS. oficjalny dochod na papierku mam za maly...

    Mały to pojęcie względne.
    500? 1000? 1500?

    Darek

  • 7. Data: 2007-07-12 11:27:25
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Darek pisze:

    > Mały to pojęcie względne.
    > 500? 1000? 1500?

    ca. 3000zl, ale spora czesc z tego idzie na splate innych zobowiazan. do
    tego zona i dziecko, co skutecznie obniza zdolnosc kredytowa

  • 8. Data: 2007-07-12 11:45:24
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >ca. 3000zl, ale spora czesc z tego idzie na splate innych zobowiazan. do
    >tego zona i dziecko, co skutecznie obniza zdolnosc kredytowa

    Jeżeli to jest kwota netto to bez problemu możesz wziąć kredyt np. w BPH
    http://szybkapozyczka.pl/

    przy czym oprocentowanie jest 19,9 (jak kredyt na dłużej niż 1 rok)
    I nie ma co się babrać w zastawy, przewłaszczenia.

    Jak Cię ten % przeraża to spróbuj w PKO BP
    Przy tym dochodzie nie powinieneś mieć żadnych kłopotów z uzyskaniem
    pożyczki gotówkowej, a taka zabezpieczona sporo taniej nie będzie.

    Darek

  • 9. Data: 2007-07-12 11:59:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > na remont/powiekszenie (dobudowanie) mieszkania, pod zastaw samochodu -
    > istnieje cos takiego na rynku?

    jakis bank udziela takich kredytow, zobacz GE Money, Getin...
    parametry byly chyba takie:
    do 60% wartosci samochodu
    samochod musial byc niezbyt stary, wartosc 18kzl chyba ok

    > Interesuje mnie kwota okolo 10-15tys zl, samochod ma wartosc ok. 18000zl
    > (katalogowo). Oczywiscie zatrudnienie jest, ale dochody moga byc
    > odrobine male (z racji innego splacanego kredytu). Gdzie szukac oferty?

    ale jezeli nie masz juz zdolnosci kredytowej to samo zabezpieczenie nie
    wystarczy...bez zdolnosci tylko providenty i parabanki, ale tam nie
    dostaniesz az takiej kwoty, generalnie ciezko bedzie...

    tak jak radzili inni, najlatwiej otrzymac kredyt w koncie osobistym na
    podstawie stalych wplywow, poza tym to najtansze rozwiazanie

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-07-12 14:20:14
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Przy tym dochodzie nie powinieneś mieć żadnych kłopotów z uzyskaniem
    > pożyczki gotówkowej, a taka zabezpieczona sporo taniej nie będzie.

    Problemem jest to, ze okolo 1400zl idzie na spłate innych zobowiazan
    (jezscze przez kilka miesiecy), do tego bezrobotna zona i 4 letnie
    dziecko na utrzymaniu.... niestety wiekszosc bankow przy takich
    warunkach sie wypina... nawet bph...