  • 1. Data: 2003-09-18 13:50:05
    Temat: Re: Konto walutowe (EUR, USD) z "podłączoną" kartą płatniczą
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czy znacie jakiś bank w Polsce, który oferuje coś takiego ?

    Citibank.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-09-18 13:55:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Citibank.

    Ale chyba tylko do wyplat gotowkowych, a nie placenia ta maestro?
    Oprocz tego do dolarow jest Pekao SA - daje VC
    A od pazdziernika w BZ WBK ma byc MC podlaczany do konta walutowego

  • 3. Data: 2003-09-18 13:58:18
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    Czy znacie jakiś bank w Polsce, który oferuje coś takiego ?
    Obdzwoniłem chyba z 10 banków mających w ofercie konta walutowe i żaden nie
    oferuje karty do tych kont.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-09-18 15:01:47
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bkcdgt$93c$1@news.onet.pl...

    > Ale chyba tylko do wyplat gotowkowych, a nie placenia ta maestro?
    > Oprocz tego do dolarow jest Pekao SA - daje VC
    > A od pazdziernika w BZ WBK ma byc MC podlaczany do konta walutowego

    ING w wakacje obiecało do rachunku w EUR ale jakoś ani widu ani słychu..:)

    pozdr
    Karolina

  • 5. Data: 2003-09-18 16:54:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karolcia"
    > ING w wakacje obiecało do rachunku w EUR ale jakoś ani widu ani słychu..:)

    PKO BP juz 10 lat temu proponował zwykła debetową VC i tam się deklarowało z
    jakiego konta ma ściągąć w pierwszej kolejności a z jakiego w następnej.
    Dowolne walutowe mogłeś sobie podłączyć - spytaj jak jest teraz
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-09-18 18:52:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    > PKO BP juz 10 lat temu proponował zwykła debetową VC i tam się deklarowało z
    > jakiego konta ma ściągąć w pierwszej kolejności a z jakiego w następnej.
    > Dowolne walutowe mogłeś sobie podłączyć - spytaj jak jest teraz

    No ale _na_razie_ w pkobp nie ma podglądu przez inet ;P
    ;-))))