  • 1. Data: 2009-10-21 07:15:24
    Temat: Kiedy zwrot nadpłaty po redukcji za PGE?
    Od: KonKomp <k...@k...pl>

    Witam,

    Nie za często wchodzę w oferty publiczne, więc mam pytanie związane z
    PGE. Z tego co czytałem to wszyscy trąbią że będzie redukcja w okolicach
    90%. Ja się spodziewałem w okolicach 95-97, ale nie ważne. Chodzi mi o to:
    1. kiedy odzyskam nadpłaconą kasę i
    2. kiedy będą mógł sprzedać / dokupić papiery?

    Gdzieś czytałem że mają być notowane przed 7.11 - czy to prawda?

    Z góry dzieki za odpowiedzi na moje laickie pytania ;-)

    Pozdrawiam
    Konki

  • 2. Data: 2009-10-21 07:49:44
    Temat: Re: Kiedy zwrot nadpłaty po redukcji za PGE?
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KonKomp" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. kiedy odzyskam nadpłaconą kasę i
    > 2. kiedy będą mógł sprzedać / dokupić papiery?

    Poczytaj prospekt lub choćby wyciągi z niego
    http://bossa.pl/

  • 3. Data: 2009-10-21 07:53:44
    Od: KonKomp <k...@k...pl>

    Robert Wicik wrote:
    > Poczytaj prospekt lub choćby wyciągi z niego
    > http://bossa.pl/

    Przepraszam, ale czy ja źle sprecyzowałem pytanie? Nie dość że nie
    podałeś odpowiedzi na choćby jedno z zadanych przeze mnie pytań, to
    jeszcze podałeś link do serwisu bossa a nie do prospeku. W takim
    przypadku nie wiem po co się odzywasz? Jakieś statystyki prowadzisz kto
    najwięcej / najszybciej odpowie nie ważne czy na temat czy nie?

    Pozdrawiam
    Konki

  • 4. Data: 2009-10-21 07:58:52
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

> [...]
    > 1. kiedy odzyskam nadpłaconą kasę i
    > 2. kiedy będą mógł sprzedać / dokupić papiery?

    W moim banku cos piszą że najpóźniej do 3 listopada, ale nie mam moliwości
    teraz dokładnie zweryfikować tej informacji.
    pozdr.
    Bhastek

  • 5. Data: 2009-10-21 08:05:23
    Od: KonKomp <k...@k...pl>

    Bhastek wrote:

    > W moim banku cos piszą że najpóźniej do 3 listopada, ale nie mam moliwości
    > teraz dokładnie zweryfikować tej informacji.

    Wiem że przydział akcji do 02.11, czyli w sumie by pasowało.

    Dzięki i pozdrawiam
    Konki

  • 6. Data: 2009-10-21 08:09:20
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    http://plfoto.com/1975825/zdjecie.html

  • 7. Data: 2009-10-21 08:32:16
    Od: GK <g...@g...pl>

    KonKomp pisze:
> [...]
    >
    > Gdzieś czytałem że mają być notowane przed 7.11 - czy to prawda?
    >
    > Z góry dzieki za odpowiedzi na moje laickie pytania ;-)

    A ja się przyłącze: w mBanku składając zlecenie na zakup akcji jest
    formularz z ceną i mogę podać cenę inną niż standardowa w formularzu.
    Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak to jest jeśli podam wyższą niż te
    standardowe 23 zł?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-10-21 09:42:28
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > przypadku nie wiem po co się odzywasz? Jakieś statystyki prowadzisz kto
    > najwięcej / najszybciej odpowie nie ważne czy na temat czy nie?

    Leń.
    Dokładnie na stronie, którą podałem jest sporo danych na temat emisji i link
    do prospektu.

  • 9. Data: 2009-10-21 10:22:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KonKomp" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Leń.
    > Dokładnie na stronie, którą podałem jest sporo danych na temat emisji i
    > link do prospektu.

    A w którym miejscu prospektu jest odpowiedź na w/w pytanie?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2009-10-22 19:24:02
    Od: "Włodzimierz Kowalski" <r...@N...gazeta.pl>

    PGE planuje zadebiutować na GPW 5 listopada

    Polska Grupa Energetyczna wstępnie zakłada, że debiut spółki na warszawskiej
    giełdzie nastąpi 5 listopada - powiedział dziennikarzom Karol Półtorak, dyrektor
    z UniCredit CAIB, oferującego akcje spółki. - Roboczy termin debiutu na giełdzie
    to 5 listopada - powiedział dziennikarzom Półtorak.