  • 11. Data: 2010-06-05 18:16:14
    Temat: Re: Karty kredytowe ofiar Smoleńska
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-05 19:43, Użytkownik k...@g...pl napisał:

    > W tivi mówili coś o tym, że karty zostały użyte na terytorium Rosji i
    > że Rosjanie już wiedzą kto użył tych kart skradzionych.

    Trzy razy została użyta w Smoleńsku.
    Powiedział bym że gość razem z kartą trzymał PIN do niej.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-06-05 18:47:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Jeśli o rozróżnianiu kart mowa, karta kredytowa nie jest kartą płatniczą?

    Jest, ale nie każda płatnicza jest kredytową. Zaś obiegowo wszystkie się
    kredytowymi nazywa.

  • 13. Data: 2010-06-05 21:23:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Jeśli o rozróżnianiu kart mowa, karta kredytowa nie jest kartą płatniczą?

    to już zależy skąd weźmiesz definicję karty płatniczej.

  • 14. Data: 2010-06-05 23:26:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" huef7i$ma2$...@i...gazeta.pl

    > to już zależy skąd weźmiesz definicję karty płatniczej.

    W Lukas płatnicza to tylko bankomatowa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-06-06 07:56:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Z-konta-ofiar
    y-katastrofy-pod-Smolenskiem-zniknely-pieniadze,wid,
    12337517,wiadomosc.html?ticaid=1a4af

    > "Około 6 tys. zł zniknęło z konta Andrzeja Przewoźnika, który zginął 10
    > kwietnia pod Smoleńskiem. Ktoś użył jego kart kredytowych, które miał
    > przy sobie w chwili katastrofy - dowiedziała się "Rzeczpospolita"."

    Sprawa się trochę wyjaśniła

    http://wiadomosci.onet.pl/2180611,11,aresztowano_ant
    yterrorystow__ktorzy_okradli_konto_przewoznika,item.
    html

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-06-06 12:07:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 05 Jun 2010 15:51:57 +0200, Liwiusz napisał(a):
> [...]
    > przy sobie w chwili katastrofy - dowiedziała się "Rzeczpospolita"."
    > O co chodzi? Od kiedy karta kredytowa ściąga pieniądze "z konta"?

    Oj, profesjonalizmu naszych reporterów nie znasz? Równie dobrze mogła to być
    karta debetowa albo rachunek karty kredytowej :)

    Swoją drogą - w zasadziebanki mogły spokojnie przeciwdziałać wyczyszczeniu
    kont przez złodziei i/lub rodzinę, biorąc pod uwagę że lista ofiar była
    opublikowana...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2010-06-07 00:03:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Swoją drogą - w zasadziebanki mogły spokojnie przeciwdziałać wyczyszczeniu
    > kont przez złodziei i/lub rodzinę, biorąc pod uwagę że lista ofiar była
    > opublikowana...

    Powiem więcej -- w dobie bezrobocia banki mogą zatrudniać osoby
    kontaktujące się z urzędami stanu cywilnego publikującymi listy
    umarłych, aby na czas blokować/zastrzegać karty i rachunki osób
    właśnie/świeżo umarłych. ;)

    -- Pani Jadziu, pani Jadziu!!!
    -- A czego tam znowu?
    -- Czy to marszałek Putra nie ma u nas karty kredytowej?
    -- Może i ma, a dlaczego pyta?
    -- Bo, pani Jadziu, jeśli on umarł, jak mówią w telewizorze,
    to można by mu tę kartę zablokować, co by mu jakiś Ruski
    nią wódki nie kupił...
    -- Pani to ma łeb! Że tez ja sama o tym nie pomyślałam.
    Zaraz zastrzeżemy. Pani Gieniu, może mi pani pomóc
    w zastrzeganiu? Ja już zapomniała, jak się to robi.

    -- * 724 wczoraj miałem maxa na 724 --
    zdecydowanie
    ^ . . ' . . . . . .06 dni 709 powyżej norm; minimum na 709 --
    też bardzo
    P . . . . . ----> 700 wysoko jak na minimum :) z dnia
    S N P W
    E 19 22 28 . . . 05 690 teraz progiem stało się nie 520
    5 6 7 8
    F 2526 01 03 .`'.-. 680 (jak było na początku) lecz 580
    .-.
    l 21 24 29 31 04 .'O`-' 670 ., ; o.' eneuel@@gmail.com
    '.O_'
    o.`.,