  • 1. Data: 2003-05-03 12:32:56
    Temat: KB i 100% - teoria vs. praktyka
    Od: tomeq <q...@i...pl>

    Witam wszsytkich
    temat był już parę razy na grupie ale nie zauważyłem jednoznacznych
    informacji o sukcesie\porażce.
    Przymierzam się do Ekstralokum w KB, z planami na 100%. zanim przystąpie
    do ostatecznych negocjacji z bankiem chciałbym podpytać P.T grupowiczów
    czy komuś udała juz się ta sztuka, czyli wzięcie Ekastralokum na 90~100%
    a jesli tak to jakie dodatkowe "szykany" KB stosował? zabzpiecznia?
    extra oprocentowanie?
    i przy okazji jeszcze jedno: czy KB dorobił sie już agentów od kredytów
    mieszkaaniowych czy też nadal trzeba wszystko załatwiać w oddziale.
    pozdrawiam

    Tomek
    just for news;-) good news
    q . news @ interia . pl

  • 2. Data: 2003-05-04 07:35:01
    Temat: Re: KB i 100% - teoria vs. praktyka
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > i przy okazji jeszcze jedno:  czy KB dorobił sie już agentów od kredytów
    > mieszkaaniowych czy też nadal trzeba wszystko załatwiać w oddziale.

    KB udziela kredytów mieszkaniowych w PLN od 5% wkładu własnego. Ale uwaga kwota
    od 5% do 20% musi byc ubezpieczona; załatwia to Bank a klient płaci.
    Oprocentowanie do 40% wkładu własnego nie zależy od jego wielkości i wynosi
    WIBOR3M+1,5% w maju 7,33%. Agentów mają ale lepiej w oddziale bo szybciej i
    prowizja mniejsza (0,9%). Pozdrowienia Tensor1.