  • 1. Data: 2004-10-27 09:54:06
    Temat: Jedyna w Polsce wypukła Karta Kredytowa dla Studenta w MultiBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank od 2 listopada br. wprowadza do oferty karty kredytowe dla
    studentów. Jako jedyny bank na polskim rynku MultiBank zaproponuje
    studentom międzynarodową, wypukłą kartę kredytową Visa Credit.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7135

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-27 10:01:43
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 11:54:06 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    > studentów. Jako jedyny bank na polskim rynku MultiBank zaproponuje
    > studentom międzynarodową, wypukłą kartę kredytową Visa Credit.

    <cite> gdzie karty płaskie wydawane przez inne banki są rzadziej
    akceptowane.</cite>

    A co - Multi nie wydaje płaskaczy? ;-))))

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-10-27 10:23:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > MultiBank od 2 listopada br. wprowadza do oferty karty kredytowe dla
    > studentów. Jako jedyny bank na polskim rynku MultiBank zaproponuje
    > studentom międzynarodową, wypukłą kartę kredytową Visa Credit.

    Z limitem 100 zl? 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2004-10-27 10:29:56
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Z limitem 100 zl? 8-)

    Kredytu to se może i być 100zł. Ważne że wypukła i nie trzeba spełnić
    jakichś kosmicznych warunków. No ale czy będzie ok to zależy od TOiP.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2004-10-27 10:31:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Kredytu to se może i być 100zł. Ważne że wypukła i nie trzeba spełnić
    > jakichś kosmicznych warunków. No ale czy będzie ok to zależy od TOiP.

    Jak będzie 100 zł limitu, to chyba nie ma znaczenia czy to wypukła karta,
    czy płaska :-) ? No bo co będziesz kupował za te 100 zł ?

  • 6. Data: 2004-10-27 10:36:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jak będzie 100 zł limitu, to chyba nie ma znaczenia czy to wypukła karta,
    > czy płaska :-) ? No bo co będziesz kupował za te 100 zł ?

    Pewnie bedzie 1000 zl. Ale te karty mozna latwo "doladowac" :) Ja tak ze
    swoja robie jak jade gdzies do Niemiec czy teraz Wloch. :)

  • 7. Data: 2004-10-27 10:36:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pewnie bedzie 1000 zl. Ale te karty mozna latwo "doladowac" :) Ja tak
    > ze swoja robie jak jade gdzies do Niemiec czy teraz Wloch. :)

    No tak, tylko wtedy przestaje mieć znaczenie, czy to kredytówka czy nie.
    Równie dobrze (i taniej) wziąć wypukłą debetową.

  • 8. Data: 2004-10-27 10:38:35
    Od: "Jaco" <n...@C...com>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    > Kredytu to se może i być 100zł. Ważne że wypukła i nie trzeba spełnić
    > jakichś kosmicznych warunków. No ale czy będzie ok to zależy od TOiP.

    No tak bo karta nie służy do tego żeby dokonywać nią transakcji tylko żeby
    dobrze wyglądała w portfelu :)
    LOL

    Jaco

  • 9. Data: 2004-10-27 10:48:17
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jaco napisał(a):
> [...]
    >

    > No tak bo karta nie służy do tego żeby dokonywać nią transakcji tylko żeby

    Chodziło mi o to że dla studenta nie musi być wysoki limit kredytowy. Mi
    starczyłaby zwykła wypukła debetówka. Chodzi o warunki jakie trzeba
    spełnić żeby takową dostać. Tutaj jest całkiem znośnie.

  • 10. Data: 2004-10-27 11:03:38
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn wrote:

    > No tak, tylko wtedy przestaje mieć znaczenie, czy to kredytówka czy nie.
    > Równie dobrze (i taniej) wziąć wypukłą debetową.

    Ale na debetówkę trzeba miec 1000zl (w multi) :)