  • 1. Data: 2008-01-31 23:08:00
    Temat: Jaka KK?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Stoje przed wyborem karty kredytowej. Jak myslicie - jak oferta jest
    korzystna w stosunku jakosc/ubezpieczenie/cena?

    Z warunkow ktore musi spelniac karta to:

    - embosowana
    - platnosci w internecie
    - dzialajaca bez problemu za granica
    - podglad tranzakcji, zadluzenia przez internet.
    - limit w wys ok 3-krotnosci dochodu
    - minimum papierologii

    Tak zastanawiam sie nad KK srebna od Polbanku, co o niej myslicie?
    Przy limicie do 5000 zl wystarczy tylko wlasne oswiadczenie o
    dochodach.

    Jakie jeszcze oferty sa ciekawe?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-01-31 23:42:06
    Temat: Re: Jaka KK?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 23:08, Rafal M <r...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Tak zastanawiam sie nad KK srebna od Polbanku, co o niej myslicie?
    > Przy limicie do 5000 zl wystarczy tylko wlasne oswiadczenie o

    Brak podgladu - widzisz tylko saldo skladajace sie z wszystkich
    nierozliczonych platnosci obu okresow.
    Najlepiej wez rezerwowa niebieska za 25 zl (nie pisza w bik...) na
    transakcje internetowe i wyjazdy zagraniczne - dobre przeliczniki.

    > Jakie jeszcze oferty sa ciekawe?

    Nie narzekam na Moneypl, chociaz nie wiem, jak z platnosciami
    zagranicznymi (przeliczniki) i przez internet (3ds moze troche
    mieszac).
    Zgloszenie przez internet, potem weryfikuja telefonicznie - umowa w
    oddziale, troche trwa. Po uruchomieniu telefonicznie trzeba wylaczyc
    platne ubezpieczenia.

    Na ubezpieczenia przyjrzyj sie KK Eurobanku - wg infoloini dzialaja,
    nawet jesli nie korzysta sie z karty w czasie wyjazdu. jakis podglad
    tez jest, lepszy niz w Polbanku. Pisza w Bik.

  • 3. Data: 2008-02-01 06:49:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 15:42:06 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Nie narzekam na Moneypl, chociaz nie wiem, jak z platnosciami
    > zagranicznymi (przeliczniki) i przez internet (3ds moze troche mieszac).

    Przelicznik dla euro w miarę a reszta walut o ile dobrze pamiętam +3%
    także słabo. 3DS to farsa ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-02-01 11:09:58
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Stoje przed wyborem karty kredytowej. Jak myslicie - jak oferta jest
    > korzystna w stosunku jakosc/ubezpieczenie/cena?

    Porównanie kart kredytowych, 6 tabelek z różnymi porównaniami:
    http://finanse.netwaluta.pl/kartykredytowe/porownani
    e-kart-kredytowych/1/