  • 1. Data: 2007-07-30 09:27:42
    Temat: Inteligo www
    Od: "Konrad M" <dzesi@SRaMSPAM_klub.chip.pl>

    Czy serwis tranzakcyjny działa normalnie ?
    U mnie strasznie muli a nawet nie chce chodzic.Ale gdy dzwonie na infolinie
    słysze ze "niema problemów z serwisem internetowym inteligo"

  • 2. Data: 2007-07-30 11:27:41
    Temat: Re: Inteligo www
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 30 Jul 2007 11:27:42 +0200, Konrad M napisał(a):

    > Czy serwis tranzakcyjny działa normalnie ?
    > U mnie strasznie muli a nawet nie chce chodzic.Ale gdy dzwonie na infolinie
    > słysze ze "niema problemów z serwisem internetowym inteligo"

    Godzinę temu działało baaaaaardzo wolno. Teraz nie wiem.

  • 3. Data: 2007-07-30 13:18:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

    > Godzinę temu działało baaaaaardzo wolno. Teraz nie wiem.

    Chodzi bez problemu.
    To raczej internet gdzieś pomiędzy wami a inteligo zamuliło.

  • 4. Data: 2007-07-30 13:30:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 30 Jul 2007 08:18:01 -0500, witek napisał(a):

    > Chodzi bez problemu.
    > To raczej internet gdzieś pomiędzy wami a inteligo zamuliło.

    Możliwe. Ja mam przez Lubman i dalej NASK

  • 5. Data: 2007-07-30 16:25:56
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Możliwe. Ja mam przez Lubman i dalej NASK

    a ja mam przez atman i chodzi bez problemu.
    Kiedys tez mi nie chodzilo i okazalo sie, ze tuz przed inteligo tpsa
    pokopala tablice routingu i nic do mnie nie wracalo.
    pare dni zajelo zanim udalo mi sie dotrzec do wlasciwej osoby w tepsie.