  • 1. Data: 2004-01-06 20:46:28
    Temat: Inteligo kontra Mbank
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzisiaj wyscig został rozstrzygniety. Konto w Inteligo mam czynne. Trwało to
    w ich przypadku 13 dni. Mbank co prawda udostepnił mi konto juz po 4 dniach,
    ale tylko do wpłat. Pełna aktywacja e-konta nastapi kiedyś tam, jak mi
    podeślą umowy, a ja im odeślę ksera D.O. Mam za to juz w ręku karty kodów,
    które przyszły najszybciej :), a które sa na razie nieprzudatne. W mojej
    opinii obsługa kont pod względem czytelności jest podobna z małym wskazaniem
    na Mbank. Z kolei gdybym miał wskazać bank bardziej bezpieczny to wydaje mi
    się, że procedury w INTELIGO są bardziej skomplikowane, przez to
    bezpieczniejsze. Aha! chociaż nie mam na koncie jeszcze ani złotówy, ciesze
    się z tego jajbym miał tam wygrana w totka!!!:)))

  • 2. Data: 2004-01-07 07:09:34
    Temat: Re: Inteligo kontra Mbank
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > ..... Aha! chociaż nie mam na koncie jeszcze ani złotówy, ciesze
    > się z tego jajbym miał tam wygrana w totka!!!:)))

    a za 15 dni będziesz płakał, że inteligo policzyło opłatę za prowadzenie
    konta :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-01-07 07:50:24
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > a za 15 dni będziesz płakał, że inteligo policzyło opłatę za prowadzenie
    > konta :)

    no ale w mBanu moze za te 15 dni ciagle go nie miec :-) a tak
    przynajmiej jakis ruch w finansach juz bedzie mial :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-01-07 08:32:32
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Wed, 7 Jan 2004 08:09:34 +0100, plusz wrote in nessage
    <btgbf3$b27$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    >Użytkownik "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    >a za 15 dni będziesz płakał, że inteligo policzyło opłatę za prowadzenie
    >konta :)

    Trochę później: "Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest
    pobierana począwszy od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty
    otwarcia rachunku głównego."

  • 5. Data: 2004-01-07 08:39:43
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Spoko, spoko!!! Niezakładałem konta po to, żeby się cieszyć pustymi
    cyferkami podczas logowania. Za poradą userów z wątków obok odpaliłem ten
    tandem w celu zaoszczędzenia na opłatach bankowych. Nie są to może jakies
    straszne kwoty, ale mam dobre samopoczucie po opuszczeniu ING. Wkurzały mnie
    i kolejki i opłaty za prowadzenie konta. Miało być tanio, a wyszło odwrotnie.
    Teraz mam wpłaty za friko na Inteligo, bankomatów od metra, przelewam kase
    na Mbank za 0,99 zł, a z tamtąd już wszystkie przelewy za free.

  • 6. Data: 2004-01-07 08:42:33
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

[...]
    na Mbank za 0,99 zł, a z tamtąd już wszystkie przelewy za free. Aha. Jedno
    co mnie zaskoczyło, to to , że nie mogę przy Inteligo ustanowić
    współużytkownika konta. Jedynie papierek na wypadek smierci za 5,99 moga ode
    mnie przyjąć. W Mbanku z tym nie ma żadnych problemów.

  • 7. Data: 2004-01-07 08:48:36
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Przepraszam za dublowanie postów, ale coś kliknąłem nie tak jak trzeba.

  • 8. Data: 2004-01-07 10:51:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > a za 15 dni będziesz płakał, że inteligo policzyło opłatę za prowadzenie
    > konta :)

    średnie miesięczne saldo = 0 => brak opłat miesięcznych

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 9. Data: 2004-01-07 18:33:55
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > średnie miesięczne saldo = 0 => brak opłat miesięcznych

    Mógłbys rozwinąć co miałes na myśli?

  • 10. Data: 2004-01-07 18:40:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Piotr " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mógłbys rozwinąć co miałes na myśli?

    rozwinie http://inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_oplaty
    -i-prowizje.htm

    Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych.
    Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został przyznany limit
    debetowy.