  • 1. Data: 2012-10-09 14:51:09
    Temat: Ile ze 100 tys odsetek co miesiac
    Od: "Gubels" <g...@w...pl>

    Ile bede miał ze 100 tys zl odsetek co miesiąc ? Będzie z 500 zł czy raczej
    nie? Chodzi o lokaty, chyba ze cos innego proponujecie.

  • 2. Data: 2012-10-09 14:55:54
    Temat: Re: Ile ze 100 tys odsetek co miesiac
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.10.2012 14:51, Gubels pisze:
    > Ile bede miał ze 100 tys zl odsetek co miesiąc ? Będzie z 500 zł czy raczej
    > nie? Chodzi o lokaty, chyba ze cos innego proponujecie.

    Jeżeli nie chcesz tracić kapitału, to uwzględniając inflację i belkowe,
    dobrze jak w ogóle cokolwiek będziesz mieć z odsetek.

    p. m.

  • 3. Data: 2012-10-09 15:12:21
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-09 14:51, Gubels pisze:
    > Ile bede miał ze 100 tys zl odsetek co miesiąc ? Będzie z 500 zł czy raczej
    > nie? Chodzi o lokaty, chyba ze cos innego proponujecie.

    Ile Ty dziecko masz lat i dlaczego do szkoły nie chodzisz?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-10-09 15:25:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gubels wrote:
    > Ile bede miał ze 100 tys zl odsetek co miesiąc ? Będzie z 500 zł czy raczej
    > nie? Chodzi o lokaty, chyba ze cos innego proponujecie.

    jak trzymasz w skarpecie to zero.

    super, ze podales oprocentowanie jak czesto naliczane sa odsetki i czy
    dopisywne do slada czy nie i okres lokaty.

    hint: google - kalkulator odsetek

  • 5. Data: 2012-10-09 15:25:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 15:12:20 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
    > W dniu 2012-10-09 14:51, Gubels pisze:

    > Ile Ty dziecko masz lat i dlaczego do szkoły nie chodzisz?
    Ma 100tys to do szkoły chodzić nie musi;)

  • 6. Data: 2012-10-09 15:55:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 50741edc$0$1313$6...@n...neostrada.pl

    > Jeżeli nie chcesz tracić kapitału, to uwzględniając inflację
    > i belkowe, dobrze jak w ogóle cokolwiek będziesz mieć z odsetek.

    Vincentowe?

    A co to jest ta inflacja?

    () Mieszkania tanieją -- ponoć w ciągu 4 lat
    staniały nieruchomości w Polsce o ponad 1/3...

    [brak seksu... brak dzieci, brak przyrostu
    naturalnego; nędza moralna i materialna]

    () Paliwo (mniej więcej w tym czasie) podrożało
    praktycznie 2 razy...

    [żydki nie chcą wojować przeciwko sąsiadom;
    Tusk podniósł akcyzę i zniósł odliczenia VATu)

    () Mleko 4 lata temu można było kupić w cenie
    3 złote za litr 3.2%, a dziś tego rodzaju
    mleko można znaleźć za niecałe 2 złote...

    [dofinansowywanie i konkurencja]

    () AGD, RTV itp. tanieją na potęgę. :)

    [postęp technologiczny i konkurencja oraz
    zmniejszanie energochłonności procesu
    produkcyjnego w połączeniu
    z zatrudnianiem automagów]

    () Utrzymanie mieszkań drożeje...

    [nierzadko zwykła pazerność i niegospodarność;
    drożenie energii elektrycznej i paliw; zmiana
    norm -- na przykład utylizacji odpadów]

    IMO trudno walczyć z dewaluacją. Ale na pewno lepiej
    mieć nadmiar jakiejkolwiek waluty niż jej niedobór. ;)

    -=-

    Ponad pół wieku temu 3 miliardy dolarów amerykańskich
    dźwigały Niemcy z pożogi wojennej. Dziś 400 miliardów
    euro to za mało, aby dźwignąć Greków... Greków mało,
    kraj nie jest zniszczony do fundamentów, szmalu
    strasznie dużo, efekty mizerne...

    -=-

    Wracając do pytania -- chyba 5 stów można na razie
    wyciągnąć bez trudu ze 100 tałzenów. Meritum chyba
    daje 6.5%, czyli po Vincencie nieco ponad 5%. Uwzględniając
    niecałoroczną kapitalizację odsetek (3 miesiące czy 6) daje
    to zdecydowanie pod 5 stów.

    6.5*.81=5,265
    0,065*.81/4=0,0131625 po 3 miesiącach
    (1+0,065*.81/4)^4=1,05369866014009 czyli rocznie niemal do 537 złotych

    Dobrze liczę czy źle?...

    Ale te rozważania i tak nie mają sensu -- wiśnie, orzechy
    czy inne obwarzanki zniekształcają prostotę procentową...

    [Rydzyk mi dopierdala, więc muszę mu podlizać się...
    Co by tu napisać, aby Krzyżacy mnie nie kąsali?...
    Krzyż ma plecach, nienawiść w sercu, na ustach -- Radio Maryja!!
    Może dać na mszę za Dworaka?... Facet trzyma się dzielnie na
    swym posterunku... Obama -- także... Bastiony, których
    zło nie pokonuje...]

    Na pewno tym więcej wolności, im więcej własności, jak
    mawia nasz wielki Ojciec Głosiciel [swej własnej] Prawdy!

    [pranie skończyło się... trzeba wyjąć z pralki osrane
    gacie... znaczy -- wyprane, nie osrane... mnie wszystko
    ostatnio plącze się... dobrze, że żmija mnie nie opuszcza,
    ale kąsając -- leczy... Boże, jakie to szczęście, że ją mam
    w Viprosalu...]

    Jakby tu nawiązać do tematyki grupy?... Coś o Vincencie, czyli o Jacku?...

    http://www.youtube.com/watch?v=wgKsttAW9yM

    A ja zwlekam wciąż
    I nie tknę cię
    Aż poczujesz żal i strach

    Wspominaj swego życia blask dzień po dniu
    Twój wjazd do Rzymu i sławę za cenę krwi
    Kłamstwa i zdradę najbliższych w ulewie klęsk

    [zwłaszcza ta ulewa klęsk i zdrada najbliższych...
    jad mojej żmii nie uśmierca mnie, ale koi mój żal
    i ból oraz ucisza moje sumienie... i nie uczula mnie...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-10-09 16:41:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k51ad1$m9k$...@n...news.atman.pl

    > 6.5*.81=5,265
    > 0,065*.81/4=0,0131625 po 3 miesiącach
    > (1+0,065*.81/4)^4=1,05369866014009 czyli rocznie niemal do 537 złotych

    > Dobrze liczę czy źle?...

    Chyba jednak źle... Nigdy nie byłem mocny w rachunkach...
    Rocznie chyba 5369 złotych, czyli miesięcznie 447... Aby
    dobić do 5 stów miesięcznie, trzeba by dorzucić co nieco...

    (1+x*.81/4)^4>1.06
    1+x*.81/4>1,01467384616866
    x*.81/4>0,01467384616866
    x>0,072463437869926

    To chyba trzeba by sklonować...
    Merytorycznie chyba się nie da...

    Teraz lepiej?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-10-09 17:22:26
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

> [...]
    >
    > 6.5*.81=5,265
    > 0,065*.81/4=0,0131625 po 3 miesiącach
    > (1+0,065*.81/4)^4=1,05369866014009 czyli rocznie niemal do 537 złotych

    nieco ponad 537 ale nie rocznie tylko miesiecznie ;)
    przypomnienie o reklamacji dzisiaj ponownie zlozone ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2012-10-09 17:24:43
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > nieco ponad 537 ale nie rocznie tylko miesiecznie ;)
    > przypomnienie o reklamacji dzisiaj ponownie zlozone ;)

    sorry, 449/mies ;)

  • 10. Data: 2012-10-10 01:26:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 507441be$0$1304$6...@n...neostrada.pl

    > sorry,

    I ja uważam, że jakieś przeprosiny się należą za spóźnienie z tymi 3 dychami...

    > 449/mies ;)

    Jakoś tak... [nigdy nie mogę zapamiętać, ile jest miesięcy w roku...]

    Od długiego czasu ponoszę [ciekawe dokąd...] same straty...
    Na szczęście Citi odpuścił mój grzech i zwróci mi odsetki,
    ale plama została... A teraz jeszcze patrzę, a tu Dobre mi
    dało nie 5 dych, ale 49 złotych!!! Może z groszami... Nie
    mogę pojąć, jak to jest, że stale się mylę... A przecież
    mogłem ostatnim razem pobrać nie 5 dych, ale 2 stówy, jak
    zwykle... Tak to jest, gdy człek balansuje na krawędzi... ;)

    A teraz jeszcze skasowałem to co napisałem... Żadna strata? ;)
    Bo można CtrlZ zrobić? To było już po CtrlZ... Ale na szczęście
    rękopisy nie giną... Jedno myk i jest nie undo, ale redo. :)

    No właśnie... Reda!! A prawie tam stoi Błyskawica!
    Boże, jak dawno mnie tam nie było!

    Lekarze (w związku z moim kręgosłupem) już wydali wyrok
    na mnie -- na pewno umrę! Zatem jeśli zdążę, odwiedzę
    Gdynię i Błyskawicę. :) Mówiono mi, że moja śmierć jest
    tylko kwestią czasu -- i że wyrok na mnie wydano, zanim
    urodziłem się. :) I że inni ludzie też umrą. :)

    -=-

    Tekst z wczorajszego dnia...

    Dziewczyna przy kasie -- A mógłby pan z kimś innym to zrobić? Bo to mój
    pierwszy raz.
    Klient bezwzględny i nieubłagany -- Niech będzie pierwszy raz.

    No i robią to... ;) A po wszystkim, zadowolona dziewczyna mówi:

    Dziewczyna przy kasie -- Dawno tego nie robiłam, dlatego zapomniałem,
    jak się to robi...

    [i wiesz, palancie Łazewski,] Gdzie to było? W galerii, w realu.
    Dziewczyna wypłacała mi 2 stówy z szarytki. [modlisz się pierdoło
    o to, aby mnie zdybano w burdelu, ale to ja nakryłem ciebie, gdy
    asystowały ci dziewczyny -- nie ty mnie! ja nie chadzam do burdeli;
    a chcesz znać stan mego kręgosłupa? -- wiem, co tam jest i boję się
    zaglądania do fotek, ale ja to mam co najmniej od 30 lat -- i czasami ;)
    pamiętam o tym, że to mam; mogłem nawet nosić ciężki (30 kg -- połowę
    ówczesnej mojej masy) plecak; mogę i teraz na chwilę dźwignąć więcej,
    niż ważę...]

    To jak, Wromek?! Gdzie moje 3 dychy?

    [i pracowałem z takim kręgosłupem bardzo dużo przez wiele
    lat, zanim Ozorowski nakazał otwarte/jawne gnojenie mnie,
    licząc na szybki efekt -- w obronie cipki katechetycznej
    o imieniu Agnieszka, której nie udało się polowanie na
    mego penisa... i na całą moją resztę... do połowy lat
    dziewięćdziesiątych ubs., czyli do czasu tej katechetki,
    dziewczęta raczej ;) lubiły mnie, ,,śmiały się do mnie'',
    chętnie w moim towarzystwie przebywały, nie bały się
    mnie i nie wstydziły się a niektóre nawet nie miały
    przede mną swych dziewczęcych tajemnic... nie śpieszno
    mi było do ich cipek, o czym wiedziały, gdyż wolałem
    ,,zrobić to'' dopiero po ślubie...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'