  • 11. Data: 2005-11-02 06:36:13
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "newc_gazeta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dk8ms7$mdu$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam w PeKaO SA od 4 lat konto

    to masz niewielkie doswiadczenie w tym wzgledzie
    i na pewno nie jestes "grupa reprezentatywna"...;-)

    > i używam tylko karty, ale ANI RAZU karta mi
    > nie nawaliła w jakimkolwiek bankomacie lub terminalu na terenie kraju.

    i dasz sobie glowe z plucami wyciac, ze tak bedzie zawsze?

    Ja nie mialem takiego przypadku od kilkunastu lat i co z tego?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2005-11-02 08:28:30
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "A" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co jeśli ktoś na stacji benzynowej zatankuje
    > a potem taki nr, i jedynym srodkiem platniczym
    > byla karta inteligo?
    Miałem kiesyś dawno taki numer, że wystąpił problem z połączeniem się z CK a
    nie miałem gotówki. Wtedy to była chyba karta (BZ)WBK.
    Obsługa stacji spisała dane moje i samochodu i zapytała kiedy przywiozę
    pieniądze. Ustaliłem, że w ciągu 2 dni. Gdy przyjechałem, pani odnalazła mój
    paragon do którego już było przypięte zawiadomienie dla policji, kasę
    przyjęła, paragon wydała, zawiadomienie dla policji podarła i spokój.

    Pooh

    http://www.pooh.priv.pl/

  • 13. Data: 2005-11-02 08:40:59
    Od: "Yapio" <y...@...to.tez.poczta.onet.pl>

    Witam,

    Użytkownik "bobi" <b...@o...pl> napisał:

    > czy też wam się to zdarzyło, postanowiłem zrezygnować z tego banku
    tymbardziej że z PKOBP
    > niedawno zrezygnowałem . Inteligo wywija mi już 3 raz numer który mnie
    strasznie
    > zdenerwował,
    [...]
    Łączę się z Tobą w bólu. Mi już Inteligo wycięło taki numer 2 razy. Obawiam
    się, że _niestety_ ma do tego prawo. :-( W Regulaminie znalazłem taki oto
    "kwiatek"
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#95494BB08495
    45FA9C26EB4F5C6F2B4F
    § 52 pkt. 1 i 2
    1. Każda transakcja dokonana przy użyciu Karty powoduje zmniejszenie stanu
    środków dostępnych na rachunku poprzez założenie blokady w wysokości kwoty
    transakcji łącznie z towarzyszącymi jej prowizjami i opłatami zgodnie z
    obowiązującą Tabelą opłat i prowizji.
    2.
    Blokada, o której mowa w ust. 1, jest znoszona w momencie obciążenia
    rachunku kwotą transakcji lub po upływie 7 dni od dnia dokonania transakcji,
    jeżeli Bank nie otrzyma potwierdzenia rozliczenia transakcji. W przypadku
    nieotrzymania potwierdzenia rozliczenia transakcji w terminie 7 dni Bank
    może obciążyć Posiadacza rachunku kwotą transakcji oraz należnymi opłatami i
    prowizjami w terminie późniejszym, po otrzymaniu potwierdzenia rozliczenia
    transakcji.

    Na mój gust, z punktu widzenia banku Ty _dokonałeś_ transakcji zlecając
    wypłatę jakiejś tam kwoty. Twoje zlecenie poszło "w eter" i z jakiejś tam
    przyczyny, o której tylko pewnie sam bank wie ale za którą _oczywiście_ nie
    ponosi odpowiedzialności ;) nie mogła zostać zrealizowana no i bankomat
    wyświetlił komunikat: "transakcja nie może być _zrealizowana_..." Zatem
    założyli blokadę, o której mowa w pkt.2 i pożegnałeś się ze swoimi
    pieniędzmi na 7 dni...

    Dodatkowowo:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#2636B0A07872
    4E4581DB71975CB56609
    § 79 pkt. 1
    Czyli, że bank ma prawo zwalić winę na wszystkich, na wszystko i za wszystko
    ;-) i w imię tych przepisów może zatrzymać Twoje pieniądze na 7 dni kiedy mu
    się tylko podoba...

    Ot i cała - niestety gorzka - regulaminowa prawda... :-(

    Ciekaw jestem czy obecnie jest na rynku jakiś bank (łącznie z tzw.
    internetowymi), który nie stosuje takiego, IMHO chamskiego, rozwiązania
    sytuacji, o której mowa powyżej? Chętnie bym się do takiego przeniósł...

    pozdrawiam

    Yapio

  • 14. Data: 2005-11-02 08:46:28
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Czy to będzie działać jeśli telefon nie ma wap ?

  • 15. Data: 2005-11-02 09:18:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pooh napisał(a):

> [...]
    > mój paragon do którego już było przypięte zawiadomienie dla policji,
    > kasę przyjęła, paragon wydała, zawiadomienie dla policji podarła i spokój.

    Tyle, ze to dziala gdy tankuje w swoim miescie. Trudno, zebym nagle
    jechal z Wawy np do Szczecina czy Krakowa zeby im dostarczyc 100zl za
    paliwo, ktore tankowalem 2 dni wczesniej. Koszt takiej operacji bylby
    wiekszy niz ta cala naleznosc. Jak wiec rozwiazac to w takiej sytuacji ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2005-11-02 10:50:20
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    > Jak wiec rozwiazac to w takiej sytuacji ?
    Przelew?

    Pooh

    http://www.pooh.priv.pl/

  • 17. Data: 2005-11-02 13:15:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Andrzej napisał:

    > Czy to będzie działać jeśli telefon nie ma wap ?

    Operacja na koncie za pośrednictwem SMS -
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_pl
    ace-smsem.htm

    K.

  • 18. Data: 2005-11-02 13:18:59
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2005 09:46:28 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Czy to będzie działać jeśli telefon nie ma wap ?

    To NIE jest WAP jest to zwykle połaczenie głosowe.
    Znaczy to : po wybraniu numeru 0800121121 telefon
    czeka ~3 sekundy i wysyła nastepne zdefiniowane numery
    w tym przypadku jest to nr klienta itd zobacz w instrukcji
    swojego telefonu.

  • 19. Data: 2005-11-02 14:40:13
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    quwert napisał(a):

> [...]
    > czeka ~3 sekundy i wysyła nastepne zdefiniowane numery
    > w tym przypadku jest to nr klienta itd zobacz w instrukcji

    Można też SMS-em ;)

    K.

  • 20. Data: 2005-11-02 19:34:36
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@s...com>

    "Andrzej" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy to będzie działać jeśli telefon nie ma wap ?
    to "skrypt" smsowy :)
    --
    lacze pozdrowienia / best regards
    Tomasz