  • 1. Data: 2003-05-06 15:31:27
    Temat: ING - zmiany prowizji?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    Hej!
    Jak większość posiadaczy konta Standard 2 w ING BSK, bardzo się
    zbulwersowałem zapowiedzianym od 29.04 pobieraniem prowizji za
    przelewy przez ing bankonline. Jestem w trakcie ucieczki do mbanku,
    ale nadal musze "przelewać" z ing, no i mamy 6.05, a prowizję za
    prowadzenie konta wypisali na 7zł (miało być 6zł), a prowizji nie
    ściągają. Na końcu miesiąca potrącą sobie?

    --
    Tomasz Matuszewski, t...@a...pl, gg: 895856, tel: +48(605)052-627
    "Ludzie ludziom zgotowali ten los" Zofia Nalkowska

  • 2. Data: 2003-05-06 15:46:30
    Temat: Re: ING - zmiany prowizji?
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:
> [...]
    > prowadzenie konta wypisali na 7zł (miało być 6zł), a prowizji nie
    > ściągają. Na końcu miesiąca potrącą sobie?

    tak, chyba 28 każdego miesiąca
    KJ

  • 3. Data: 2003-05-06 16:27:49
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > tak, chyba 28 każdego miesiąca
    > KJ

    No to ciekawe co zrobią z tym swoim wpisem prowizji.
    --
    Tomasz Matuszewski, t...@a...pl, gg: 895856, tel: +48(605)052-627
    "Jeśli chcesz mieć przyjaciela, posiądź go po próbie, a niezbyt

  • 4. Data: 2003-05-06 16:55:31
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@o...artcom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzenie konta wypisali na 7zł (miało być 6zł), a prowizji nie
    > ściągają. Na końcu miesiąca potrącą sobie?

    swoja droga to jakies kuriozum!!! wlasnie przegladalem cennik oplat i
    prowizji na stronie ING - taryfa 1 od taryfy 2 sie niczym nie rozni!!!
    wszystkie oplaty takie same. to po co sa dwie taryfy??? ktos mi wyjasni???

  • 5. Data: 2003-05-06 16:57:05
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:

    [...]

    > No to ciekawe co zrobią z tym swoim wpisem prowizji.
    NIedozwolony debet ?
    KJ

  • 6. Data: 2003-05-07 06:04:41
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Jestem w trakcie ucieczki do mbanku,

    Mam to samo tylko "na odwrot"
    Mialem konto za 4 zl i dalej ING Online pokazuje
    "naliczone prowizje" 4 zl a nie 6 zl.
    Moze po cichu wycofali sie z proponowanych podwyzek ?
    A moze tylko ING Online sciemnia.

    PiotR

  • 7. Data: 2003-05-07 06:52:29
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    PiotR wrote:
    > Jestem w trakcie ucieczki do mbanku,
    >

    > Mam to samo tylko "na odwrot"
    > Mialem konto za 4 zl i dalej ING Online pokazuje
    > "naliczone prowizje" 4 zl a nie 6 zl.

    mam to samo

    > Moze po cichu wycofali sie z proponowanych podwyzek ?

    nie sadze. Mozna przeczytac TOiP na ich stronie a informacje o podwyzkach
    przeslali do klientow ponad miesiac temu.

    > A moze tylko ING Online sciemnia.

    sciemnia. Na koniec miesiaca nastapi zapewne korekta polegajaca na
    przekalkulowaniu prowizji.

    D.

  • 8. Data: 2003-05-07 06:53:09
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Solos wrote:
> [...]
    > prowizji na stronie ING - taryfa 1 od taryfy 2 sie niczym nie rozni!!!
    > wszystkie oplaty takie same. to po co sa dwie taryfy??? ktos mi

    zapewne niedlugo nastapi polaczenie i bedzie jedno konto standard.

    D.

  • 9. Data: 2003-05-07 08:34:43
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    Dave <w...@o...pl> wrote:

    > mam to samo

    Ha! dziś rano już zmieniła się prowizja za konto z 7zł do 6zł, ale za
    przelewy na razie nic nie pobrali ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, t...@a...pl, gg: 895856, tel: +48(605)052-627
    "Człowiek szlachetny nie szafuje obietnicami, lecz czyni więcej