  • 31. Data: 2009-08-11 18:34:42
    Temat: Re: Getin, brak jednodniowej
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h5s9gh$kpd$1@node2.news.atman.pl

    > A guzik . Już nie ma! Jest tylko w tabeli LOKAT WYCOFANYCH. Czyli nie
    można
    > jej już założyć nawet w placówce, nawet jednej, jedynej sztuki, jak
    > dotychczas.

    Jak mi wycofają optymalną (odpukać) z oferty OF to popadnę w depresję ;)

  • 32. Data: 2009-08-12 14:54:32
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    no i jedniodniówki w getinie przeskoczyły na 5%

  • 33. Data: 2009-08-12 15:34:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message

    >Ten tzw. wskaznik wyplacalnosci jest zwiazany ze stopniem finansowania
    >aktywow (kredytow/pozyczek) kapitalami wlasnymi, wiec zebranie dodatkowych
    >depozytow nie ma na niego pozytywnego wplywu.

    Żle wyszło. Chodzi o to że w 1. kw. podobno banki się wyrobiły powyżej limitu. Może
    się im zmieniło (znaczy się na gorsze i KNF zaczął się przypatrywać) a wiecej
    depozytów to ryyzyko spadku płynności.w przypadku ich wycofania.

    Arek