  • 1. Data: 2013-01-15 15:11:52
    Temat: Getin UP
    Od: luc <b...@g...net>

    Ktoś się rejestrował?
    https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_getin
    up_lp_ver1_012013/

    Chyba trzeba poczekać na jakiegoś grupona z bonusem...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-01-15 17:41:50
    Temat: Re: Getin UP
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 06:11:52 -0800, luc napisał(a):

    > Ktoś się rejestrował?
    > https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_getin
    up_lp_ver1_012013/

    > Chyba trzeba poczekać na jakiegoś grupona z bonusem...

    No można poczekać to być może coś będzie, chociaż znając ich to raczej
    wątpię. Na wstępie to już widzę minus, bo domyślnie jest zaznaczona
    opcja, przyznam, trochę dziwnie sformułowana:

    "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Getin Noble Banku SA oraz jednostek z
    grupy kapitałowej, do której należy Bank drogą wiadomości smsowych
    informacji handlowych (rozwiń)."

    Poza tym podajemy swoje dane po to: "WYPEŁNIJ FORMULARZ, ABY POZNAĆ
    SZCZEGÓŁY". Czyli, że mam podać swoje dane i domyślnie nie zauważyć
    maczkiem zgody na dostawanie spamu via sms tylko po to aby poznać
    szczegóły? Z grubsza to szczegóły są podane wyżej i już jakiś czas temu
    były opisane, więc za wiele to tam więcej być nie może.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-01-15 20:52:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Ktoś się rejestrował?
    https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_getin
    up_lp_ver1_012013/

    Chyba trzeba poczekać na jakiegoś grupona z bonusem...

    ------------------
    A co takiego atrakcyjnego jest w tym getinup, chyba tylko nazwa. Pare
    bajerow z przelewami i to wszystko.
    Jaki system internetowy- czy to nieudane dziadostwo z 'klonow' GO, Idea,
    itp.?
    Kiedy zrobia system do obslugi rachunkow w roznych walutach i zakladania
    lokat walutowych (standard w innych bankach)?
    Ja nie widze zadnego postepu, Getin to w koncu duzy bank i nastawiony na
    indywidualnych a faktycznych rewolucyjnych zmian- BRAK.

  • 4. Data: 2013-01-15 23:04:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 20:52:40 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Ja nie widze zadnego postepu, Getin to w koncu duzy bank i nastawiony na
    > indywidualnych a faktycznych rewolucyjnych zmian- BRAK.

    Cała energia idzie na wymyślanie nowych zakamuflowanych opłat :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2013-01-15 23:13:02
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-15 23:04, Borys Pogoreło pisze:

    > Cała energia idzie na wymyślanie nowych zakamuflowanych opłat :)

    W połączeniu z komplikowaniem regulaminów ;)

    Ja się tylko boję, że będą migrować klientów Allianza na ten Getin Up bo
    to teraz ich jedyne konto dla gawiedzi :( jest jakaś opcja dla ludzi 55+
    ale na osiągnięcie tego wieku w Getinie nie będę czekał ;)

    Jeśli migracja do nowego systemu będzie oznaczała Getin Up i/lub
    likwidację NNW to będzie trzeba się rozstać, bo konto w Allianz Banku
    miałem tylko dla bezpłatnych wypłat na całym świecie przy
    przewalutowaniu przez VISA i ubezpieczenia NNW (chyba też jakieś
    Assistance mam ale nie pamiętam).

  • 6. Data: 2013-01-16 13:38:23
    Od: luc <b...@g...net>

    Trochę o opłatach:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jakie-beda-ceny-w-Ge
    tin-Up-2738321.html

    Generalnie kicha...

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2013-01-16 14:58:37
    Od: W <w...@w...pl>

    luc wystukał, co następuje:

    > Trochę o opłatach:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jakie-beda-ceny-w-Ge
    tin-Up-2738321.html

    > Generalnie kicha...

    patrząc na te ceny i komentarz spod artykułu:
    "Pod względem cenowym oferta Getin Up to raczej rynkowy standard.
    Korzystanie z podstawowych produktów jest bezpłatne po spełnieniu
    określonych warunków - raczej niewygórowanych."

    się zastanawiam co autor miał na myśli pisząc 'rynkowy standard' bo imho
    koszty są spore (chociażby obce bankomaty)...

  • 8. Data: 2013-01-16 15:21:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 14:58:37 UTC+1 użytkownik W napisał:
    > się zastanawiam co autor miał na myśli pisząc 'rynkowy standard' bo imho
    >
    > koszty są spore (chociażby obce bankomaty)...

    Nie patrz przez pryzmat tej grupy.
    Sporo banków( i to tych najpopularniejszych) przecież konta ma płatne, karty równiez
    i bankomaty obce również(a będzie jeszcze gorzej:
    http://samcik.blox.pl/2013/01/Idzie-bankomatowa-masa
    kra-Banki-juz-zaczynaja.html)Większość klientów banków płaci i za konto i za karte i
    za bankomaty. Nie wspominajac o pożyczkach oprocentowanych na 20%

  • 9. Data: 2013-01-16 15:28:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 15:21:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    karte i za >bankomaty. Nie wspominajac o pożyczkach oprocentowanych na 20%

    Doadam jeszcze ze w 2011 roku instytucje bankowe na opłatach i prowizjach zarobiły
    14,3 mld