  • 21. Data: 2006-10-08 09:10:09
    Temat: Re: Getin Bank
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2006 10:36:22 +0200, "*piotr'ek*"
    <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wklepał(-a):

    >Przypominam, o czym wyżej napisałem, że nie ja na ten durny pomysł wpadłem,
    >jak również nie administratorzy systemów. Wymyślają takie cuda krawiaciarze
    >z ograniczonym dopływem tlenu do mózgu.

    Tere-fere. Konkrety jesteś w stanie podać?

    >5 lat temu będąc we Włoszech widziałem oddział czynny od 8-mej do 12, potem
    >2h przerwy i otwarcie od 14 do 15.30. Więc w czym problem?

    To jest specyfika tego regionu, podobnie jak w Hiszpanii, Grecji itp.

  • 22. Data: 2006-10-08 10:27:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2006 10:36:22 +0200,
    osoba podpisana: *piotr'ek* <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>
    napisała:
    [...]
    > 5 lat temu będąc we Włoszech widziałem oddział czynny od 8-mej do 12, potem
    > 2h przerwy i otwarcie od 14 do 15.30. Więc w czym problem?

    I ichnie *strony transakcjne" też tak chodziły ?
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 23. Data: 2006-10-08 10:29:10
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Tere-fere. Konkrety jesteś w stanie podać?

    Tak, ale wolałbym nie. Wiem, że krawaciarze myśleli nt. możliwości
    wyłączania niektórch systemów na noc. Na szczęście minęło im.

    *

  • 24. Data: 2006-10-08 11:06:46
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > I ichnie *strony transakcjne" też tak chodziły ?
    > KJ

    Nie wiem... ale spowolnienie życia, bez pośpiechu, luz gdzie "jutro" oznacza
    "kiedyś w przyszłości" będą nam niedługo bardzo potrzebne.

    *

  • 25. Data: 2006-10-09 02:40:20
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości

    > Pomieszczenie z wyłączonymi serwerami zamyka się na 4-ry spusty i stawia
    > przy nim ochroniarza. Pomieszczenie w włączonymi serwerami musi być
    > nadzorowane pod względem osób wchodzących, zasilania, klimatyzacji, że o
    > mścicielach BinLadena nie wspomnę.

    Jak sie czyta twoje wypowiedzi w tym poscie to rece nie opadaja , opadaja
    majtki :))

    Osoby wchodzace moze nadzorowac system ( dawno wymyslono cos takiego jak
    strefa czy tez karty ID )
    Nadzor zasilania w sposob organoleptyczny ( kontakt jezykiem do gniazdka ??
    :)))
    Klimatyzacja - sugerujesz interniste z termometrem ? :))

    Ja ciebie prosze przestan uzywac KK czy innych plastikow bo najnowsze
    badanie dowodza ze uzywanie sztucznej waginy oraz wibratorow produkowanych z
    lateksu powoduje rozne ciezkie urojenia :)))

    Z pozdrowianiami Jaca

  • 26. Data: 2006-10-10 07:17:07
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Osoby wchodzace moze nadzorowac system ( dawno wymyslono cos takiego jak
    > strefa czy tez karty ID )

    System zwykle kontroluje KARTĘ, a nie OSOBĘ :-)

    > Nadzor zasilania w sposob organoleptyczny ( kontakt jezykiem do gniazdka
    > ??

    Pewnie... taniej wynająć firmę 100 km od siedziby i firma ta w 2h przyjedzie
    i naprawi :-)

    > Klimatyzacja - sugerujesz interniste z termometrem ? :))

    Mniej więcej TERMOMETR!

    > Ja ciebie prosze przestan uzywac KK czy innych plastikow bo najnowsze
    > badanie dowodza ze uzywanie sztucznej waginy oraz wibratorow produkowanych
    > lateksu powoduje rozne ciezkie urojenia :)))

    Wiesz... tego nie wiedziałem, ale skoro Ty wiedziałeś, to znaczy, że
    UŻYWAŁEŚ :-)))))))

    *

  • 27. Data: 2006-10-10 12:31:11
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Konlin napisał(a):
    > Sat, 7 Oct 2006 11:38:57 +0200, na pl.biznes.banki, *piotr'ek* napisał(a):
    > Pomijając już fakt że dla banków to żadna oszczędność bo jak wyłączą www
    > (hehehe) to będą musieli posadzić więcej osób w call center. No chyba że
    > sugerujesz że niedługo banki będą czynne w godzinach 8-15 z godzinną
    > przerwą na obiad a poza tym okresem klient będzie mógł co najwyżej druczek
    > przelewu sobie wypełnić.

    w "normalniejszym" kraju do ktorego wyjechalo ponad milion rodakow tak
    wlasnie jest :P Wiec nie prowokuj

    --
    pozdro
    m.

  • 28. Data: 2006-10-11 14:01:34
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    > System zwykle kontroluje KARTĘ, a nie OSOBĘ :-)

    Dla przykladu jezeli dostaniesz z banku KK , pozyczasz je znajomym niech
    korzystaja ??
    Przeciez bank kontroluje karte a nie osobe ktora z niej korzysta .

    > Pewnie... taniej wynająć firmę 100 km od siedziby i firma ta w 2h
    przyjedzie
    > i naprawi :-)

    W niektorych przypadkach jest to bardziej oplacalne w zaleznosc od tego na
    jakim terenie stacjonuja "technicy" co w tym dziwnego ??

    > Mniej więcej TERMOMETR!

    Niestety internista dla ciebie to juz efekt spozniony :))

    > Wiesz... tego nie wiedziałem, ale skoro Ty wiedziałeś, to znaczy, że
    > UŻYWAŁEŚ :-)))))))

    Jezeli ci napisze ze mleko krowie jest od krowy , to mi napiszesz ze napewno
    duzo pije ? :))

    Brak mi slow , ale jest zabawnie :))

    jaca

  • 29. Data: 2006-10-11 17:09:49
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    10 Oct 2006 05:31:11 -0700, na pl.biznes.banki, martin napisał(a):

    > w "normalniejszym" kraju do ktorego wyjechalo ponad milion rodakow tak
    > wlasnie jest :P Wiec nie prowokuj

    W UK nie mają systemów transakcyjnych dostępnych przez www czynnych całą
    dobę (pomijam ew. przerwy na przetwarzanie nocne)?

    pzdr
    konlin

  • 30. Data: 2006-10-12 07:31:56
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Przeciez bank kontroluje karte a nie osobe ktora z niej korzysta .

    I gites... Bin Ladenowi sprzedam kartę dostępu do serwerowni dużego banku i
    będzie fajnie.

    > W niektorych przypadkach jest to bardziej oplacalne w zaleznosc od tego na
    > jakim terenie stacjonuja "technicy" co w tym dziwnego ??

    Oczywiście. Tylko potem nie płacz na grupie, że system nie działał przez 4h
    nie wiedząc o tym, że ekipa jechała do awarii 2h, a następne 2h ją usuwała.

    > Brak mi slow , ale jest zabawnie :))

    Niezaprzeczam.

    *