  • 1. Data: 2014-03-08 07:08:52
    Temat: Gdzie napisali, że koniec premii w BGŻ?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    ... bo jakoś mię umkło, a po innych zamykaniach BGŻ miał mi być podstawowym.

    Jakiegoś linka uprzejmie poproszę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2014-03-08 11:22:06
    Temat: Re: Gdzie napisali, że koniec premii w BGŻ?
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-03-08 07:08, sqlwiel pisze:
    > ... bo jakoś mię umkło, a po innych zamykaniach BGŻ miał mi być
    > podstawowym.
    >
    > Jakiegoś linka uprzejmie poproszę.

    tutaj:
    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html

    a właściwie to tutaj:
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/20140227_Komu
    nikat_o_odwolaniu_Premiix.pdf

  • 3. Data: 2014-03-08 12:11:31
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-08 11:22, spider pisze:

    > tutaj:
> [...]

    Dziękuję.
    Cóż - przykre.
    A miałem już nadzieję, że ściskanie dupy przez banki już się skończyło.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.