  • 1. Data: 2012-12-17 21:07:37
    Temat: Gdzie karta charge?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    W jakim banku można dostać firmową kartę obciążeniową dla pracownika (z
    indywidualnym limitem operacji i działającą w internecie) na jakichś w
    miarę rozsądnych warunkach?

    Firma ma rachunek w KB, więc najpierw sprawdziłem tam, ale... 150zł/rok
    + 1,5% prowizji od obrotu. Prowizję za wydanie jeszcze jakoś bym zniósł,
    ale te 1,5% to jakiś absurd jest. (Innymi słowy: im dam bankowi więcej
    zarobić na intercharge, tym bank więcej ode mnie wyciągnie prowizji. No
    ja przepraszam, ale chyba kogoś pogięło...)

    Generalnie oferta Dinersa nadaje się idealnie, ale... niestety potrzebna
    Visa lub MC. :-(

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2012-12-17 23:42:15
    Temat: Re: Gdzie karta charge?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > W jakim banku można dostać firmową kartę obciążeniową dla pracownika
    > (z indywidualnym limitem operacji i działającą w internecie) na
    > jakichś w miarę rozsądnych warunkach?

    W BZ miałem taką obciążeniówkę (wypukła) do rachunku firmowego.
    Kosztowała wtedy 120zl/rok - działała w sieci, był limit karty do
    ustawienia.
    Zrezygnowałem, bo o ile dobrze pamiętam nie dalo się zrobić rezerwacji
    hotelowej
    (tzn były jakieś problemy z obciążaniem jej próbnym przez hotele),
    więc musisz sprawdzić jakie ma funkcje i czy ich potrzebujesz.