  • 31. Data: 2009-03-13 21:48:04
    Temat: Re: Frank i jedyna osoba niezadowolona ze spadku kursu
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3wsatgkuw.fsf@intrepid.localdomain...

    > Zadluzenie itp. jest zawsze w walucie kredytu.
    > --

    A zdolnosc kredytowa w jakiej walucie jest?

    MK

  • 32. Data: 2009-03-14 15:26:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > A zdolnosc kredytowa w jakiej walucie jest?

    Pewnie w takiej, w jakiej dana osoba zarabia, i w jakiej placi wszelkie
    oplaty itd.
    Tyle ze nie nalezy zapominac, ze zdolnosc kredytowa to sprawa dosc
    chwilowa (gdyby bylo inaczej, bank nie potrzebowalby zabezpieczen),
    a wiec wlasciwie na potrzebe danej chwili mozna ja przeliczyc na dowolna
    walute.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 33. Data: 2009-03-15 16:33:32
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 13 Mar, 07:44, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    > Mam u nich kredyt hipoteczny i jestem zdecydowanie niezadowolony. To
    > najbardziej upierdliwy bank w tym kraju - non stop wymagają jakiś
    > kolejnych świstków, obsługa chamska, próbuje naciągać klienta na
    > dodatkowe opłaty, na reklamacje nie odpowiadają itd. itp.

    ja tez tak uważam - systemy transakcyjne i obsługa (a raczej
    organizacja pracy, bo doradcy sie starają) sa chyba j najgorsze z
    możliwych

    no ale oferta wydaje się jednak być najlepsza, więc trzeba tam być

    --
    plusz.pl