  • 11. Data: 2009-07-24 23:53:56
    Temat: Re: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
    Od: "dyszel" <e...@m...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h4co5r$jmr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    4.jpg

    > Dzieki dyszel. Miod na moje serce. Jan Olszewski. Dla autorow przewrotu
    > pluton egzekucyjny. A co maja w nagrodę? Teki ministerialne i
    > premierowskie.

    Tak, pluton egzekucyjny i dół z wapnem, pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-07-25 07:49:32
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    dyszel pisze:
    > http://img208.imageshack.us/img208/5288/picwigrzadxh
    4.jpg

    Wygląda, że wzrost głównie zasługą SLD.

  • 13. Data: 2009-07-25 08:14:40
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    dyszel pisze:
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to już we własnym zakresie:)
    > Ja zachęcam do zwrócenia uwagi na to, że historia lubi się powtarzać -
    > co ładnie widać na wykresie - i wyciągać z tego wnioski na przyszłość.
    > Warto też przeanalizować wykres pod kontem tego, kto wygra następne
    > wybory...

    wszystko wporzadku, ale gospodarka reaguje na polityke z opoznieniem 1-2
    lat i wtedy bedzie widac w miare dokladnie co i jak;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 14. Data: 2009-07-25 14:19:57
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Lip, 01:45, "dyszel" <e...@m...pl> wrote:

> [...]
    > bardzo nudne zajecie na dłuższą metę. Obecnie używam całkowicie
    > automatycznego systemu nie wymagajacego z mojej strony żadnej ingerencji
    > więc nie muszę się zajmować. Nie obraź się, ale ktoś kto gra z palucha i
    > ręcznie wklepuje zlecenia, nigdy nie będzie dla mnie konkurencją nawet jak
    > ma jakis tam systemik... Ty, podobnie jak 99% czytelnikow tej grupy nie
    > będziesz prawdopodobnie w stanie nigdy tego przeskoczyć z powodu ograniczeń
    > technicznych i zawsze bedziesz dumał co zrobić. Tą grupę czytam obecnie z
    > sentymentu, a kilka osób cenię i szanuję.

    Rozumiem, że dla zaawansowanego automatycznego systemu, bazującego na
    technice niedostępnej dla zwykłych śmiertelników, nie będzie problemem
    sprawdzenia go.
    Wystarczy jeden tydzień podawać pozycję przed i po zamknięciu rynku.

    Ja i mój jakiś tam systemik będziemy pierwsi w kolejce z gratulacjami,
    jak się okaże taki doskonały.

  • 15. Data: 2009-07-25 16:00:00
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Wystarczy jeden tydzień podawać pozycję przed i po zamknięciu rynku.
    >
    > Ja i mój jakiś tam systemik będziemy pierwsi w kolejce z gratulacjami,

    To nie tylko jest dyszel ale i orczyk. Taki ma system a porządnego wykresu nie
    potrafi sklecić. Giełdą się fascynował 91,92 a nie pamięta kiedy była wielka
    hossa. Zastanawiające jest, że nikt nie zwraca uwagi na te bzdety co on
    wypisuje, a dyskusja toczy się dla samej dyskusji. Pismaku sam ze sobą
    dyskutujesz czy jak???

  • 16. Data: 2009-07-25 16:40:22
    Od: "dyszel" <e...@m...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko wporzadku, ale gospodarka reaguje na polityke z opoznieniem 1-2
    > lat i wtedy bedzie widac w miare dokladnie co i jak;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    To współczuję chłopino, rynek na szczęście potrafi reagować od razu.
    Nieudacznik zawsze będzie się tłumaczył, że jest 2 lata opóźniony w rozwoju,
    a tusk z vincentym, to nawet 5 lat.

  • 17. Data: 2009-07-25 21:56:54
    Od: "dyszel" <e...@m...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > hossa. Zastanawiające jest, że nikt nie zwraca uwagi na te bzdety co on
    > wypisuje, a dyskusja toczy się dla samej dyskusji. Pismaku sam ze sobą

    Doskonale pamietam wyleszczony komuszku, a autorem wykresu nie jestem. Udała
    wam się Nocna Zmiana 4 czerwcu 92, ale dół z wapnem czeka, co się
    odwlecze, to nie uciecze.

  • 18. Data: 2009-07-25 23:24:59
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko wporzadku, ale gospodarka reaguje na polityke z opoznieniem 1-2
    > lat i wtedy bedzie widac w miare dokladnie co i jak;)

    Za to giełda dyskontuje gospodarkę o mniej więcej taki sam okres.
    Wniosek: giełda obrazuje politykę w czasie rzeczywistym.

  • 19. Data: 2009-07-25 23:40:47
    Od: "dyszel" <e...@m...pl>

> [...]
    > dyskutujesz czy jak???

    Doskonale pamietam wyleszczony komuszku, a autorem wykresu nie jestem. Udała
    wam się Nocna Zmiana w czerwcu 92, ale co się odwlecze, to nie uciecze.

  • 20. Data: 2009-07-25 23:42:17
    Od: "dyszel" <e...@m...pl>

    > w tym kraju

    ty jakiś parch, volksdeutch, czy po prostu komuch jesteś, że piszesz: "w tym
    kraju" ?