  • 11. Data: 2008-09-11 19:27:36
    Temat: Re: Diners Club w Polsce - warto?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    [...]
    > W Polsce to tylko VISA albo MC (a najlepiej obie). Podczas tysiecy
    > platnosci tymi kartami mialem moze kilka razy problem z autoryzacja. A
    > taki AmEx przechodzil w 50% przypadkow. Zreszta nawet pracownik banku
    > (Millenium) odradzal mi AmEx'a, bo mowil ze ciezko tym placic.

    Ty to wogóle masz jakiegoś pecha :)
    Owszem naklejek amexa jest istonie mniej iż visa/mc (a poza W-wą to wogóle)
    ale tam gdzie były, nie miałem żadnych problemów.
    Nawet czasami bez autoryzacji szło :)

    KJ

  • 12. Data: 2008-09-11 19:34:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Ty to wogóle masz jakiegoś pecha :)

    Raczej nie :)

    > Owszem naklejek amexa jest istonie mniej iż visa/mc (a poza W-wą to wogóle)
    > ale tam gdzie były, nie miałem żadnych problemów.

    Karta uzywana tylko w Warszawie.

    > Nawet czasami bez autoryzacji szło :)

    U mnie nigdy.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-09-11 19:45:13
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Ja sie wyleczylem z wynalazkow typu DC czy AmEx. Bo co jest fajnego w
    > "prestizowej" karcie dla wybranych, skoro czesto nie da sie nie placic
    > nawet tam gdzie teoretycznie mozna i czlowiek robi z siebie
    > "prestizowego debila" ?

    A ja zdecydowałem się zostać przy DC mimo opłaty 300 PLN za wznowienie.
    1) ubezpieczenie
    2) saloniki DC na lotniskach (a ja dużo latam) są o niebo lepsze niż te
    oferowane FT Miles and more
    3) to jest karta bezproblemowa... zawsze jest konsultant do pomocy, w sytuacji
    kryzysowej zawsze ktoś się Tobą zajmie. Jak jest problem z płatnością,
    wystarczy jeden telefon do DC i oni wszystko załatwiają - przetestowane w
    kilku hotelach w Europie i Azji.
    4) można się spóźniać ze spłatą. po prostu naliczają odsetki i nie robią
    cyrków. A to czasami ma znaczenie przy rozliczaniu podróży służbowych...
    5) no i cały czas autoryzacja jest wymagana wyłącznie przy dużych wydatkach
    jednorazowych.

  • 14. Data: 2008-09-11 20:19:20
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 11 Sep 2008 19:45:13 +0000 (UTC), "Filip Lach"
    <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    >A ja zdecydowałem się zostać przy DC mimo opłaty 300 PLN za wznowienie.
    [...]
    >2) saloniki DC na lotniskach (a ja dużo latam) są o niebo lepsze niż te
    >oferowane FT Miles and more

    Ale ile ich jest - trzy na kontynent? Na stronie Diners Club podają
    jakąś żałosną garstkę, w dodatku w dziwnych miejscach. Przy czym w
    Polsce nie mają, w UK nie mają, w Reichu nie mają, we Francji nie
    mają, w USA... niespodzianka, mają pięć, z czego cztery w Miami
    i jedno w Newark. Nie bądźmy śmieszni.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 15. Data: 2008-09-11 20:28:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Owszem naklejek amexa jest istonie mniej iż visa/mc (a poza W-wą to
    > wogóle)
    > ale tam gdzie były, nie miałem żadnych problemów.

    Ja tez nie mam problemow z platnosciami Amexem. Z DC tez nie ma wielkich, bo
    99% Polcardow i eService przyjmuje. Nie spotkalem jeszcze zadnego
    CardPointa, w ktorym udaloby sie zaplacic DC mimo, ze reklamuja sie jako
    akceptujacy DC. Emexem i DC nie moge zaplacic w zasadzie tylko na Neste A24
    i w stolowce w pracy.

    > Nawet czasami bez autoryzacji szło :)

    A to juz niestety historia... OD mniej wecej 2-3 m0cy wszystkie sa
    autoryzowane i z tego powodu zaczalem sie rozgladac za czyms zamiennym dla
    Amexa... pewnie sie skonczy na platynie Miles&More. Jak DC mi podpadnie to
    przynajmniej punkty nie przepadna ;).

    MK

  • 16. Data: 2008-09-12 13:37:25
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Polsce nie mają, w UK nie mają, w Reichu nie mają, we Francji nie
    > mają, w USA... niespodzianka, mają pięć, z czego cztery w Miami

    Dla mnie problemem jest tylko brak w Warszawie, choć to powinno się zmienić po
    otwarciu lounge'ów w T2. A tak latam przez Wiedeń bądź Szwajcarię i jest okay
    ;-) Reszta lotnisk to FT M&M
    Filip

  • 17. Data: 2008-09-17 21:22:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    666 wrote:
    > Nie robią łaski.

    Pytał co robią, a nie czego nie robią ;-)

    P.