  • 21. Data: 2006-03-16 11:05:27
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: Miernik <m...@f...org>

    kjvirtual <k...@g...com> wrote:
    > Tylko przesadziles z tymi kwotami. Nikt tyle czasu nie zyje za 200zl.
    > Czytac umiem, a ty chyba nie bardzo czaisz ile co teraz kosztuje.

    Przepraszam bardzo, ja wydaje na "życie" 200 zł, i to nie raz na dwa
    tygodnie, ale w sumie na miesiąc. Oczywiście bez mieszkania i rachunków,
    tylko sama pozostała część kosztów życia.

    I wcale nie głoduje, wprost przeciwnie, jest mi dobrze. Słyszałeś może
    takie nazwy jak "Leader Price" i "Biedronka"?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 22. Data: 2006-03-16 11:53:24
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-16 10:57, kiedy Slawek Kos
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    > Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > i vice versa, o ile wiesz co mam namysli...;-)

    Panowie, spokojniej, bo marszałek dwojga imion bez nazwiska powie
    plenarnie, że środowisko bankowe jest przesycone związkami zdrożnymi...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 23. Data: 2006-03-16 11:59:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Panowie, spokojniej, bo marszałek dwojga imion bez nazwiska powie
    > plenarnie, że środowisko bankowe jest przesycone związkami zdrożnymi...

    Ja jestem niespotykanie spokojny czlowiek...;-)

    i nie jestem ze srodowiska bankowego, co w dzisiejszych czasach zdaje sie
    zapewniac pewien komfort psychiczny...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 24. Data: 2006-03-16 12:01:37
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Przepraszam bardzo, ja wydaje na "Ĺźycie" 200 zĹ&#65533;, i to nie raz na dwa
    > tygodnie, ale w sumie na miesiÄ&#65533;c. OczywiĹ&#65533;cie bez mieszkania i
    rachunkĂłw,
    > tylko sama pozostaĹ&#65533;a czÄ&#65533;Ĺ&#65533;Ä&#65533; kosztĂłw Ĺźycia.
    >
    > I wcale nie gĹ&#65533;oduje, wprost przeciwnie, jest mi dobrze.
    SĹ&#65533;yszaĹ&#65533;eĹ&#65533; moĹźe
> [...]
    > ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    > Why software shouldn't be covered by patents

    A slyszales o zonie i czworo dzieci? jak nie, to koncze juz z wami dyskusje.

  • 25. Data: 2006-03-16 15:30:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    main.local...

    > Raczej należało by spytać kto tutaj nie ma konta Inteligo...

    Ja. A bo co?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 26. Data: 2006-03-16 16:54:44
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    To znaczy, ze jak przez caly miesiac mam na koncie 150 PLN i nie
    wyciagam od powiedzmy 15 do 15 nastepnego miesiaca (wtedy
    zalozylem konto), to rachuneczek jest darmowy za dany misiac? Moze
    to glupie pytanie w kontekscie powyzszych arytmetycznych wywodów,
    ale chcialbym uslyszec od Was jasne TAK...

    Pozdro
    Sag

  • 27. Data: 2006-03-16 22:40:00
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Lestat" <l...@w...pl> wrote in message
    | Witam,
    |
    | Czy ma ktoś może konto w Inteligo? Jakie macie zastrzeżenia do
    Inteligo,
> [...]
    przelew na
    | moje konto np wynagrodzenia z pracy systemem elixir ponosze
    jakies opłaty,
    | bo nie rozumiem sformułowania:
    | " Wpływ na rachunek w ramach Konta Inteligo za pośrednictwem
    systemu SWIFT,
    | SORBNET-EURO, EuroElixir" - 11,99 zł (!!!)
    | Prosze mi to wyjaśnić. Bardzo prosze o opinie, będę bardzo
    wdzięczny, na co
    | trzeba tam zwrócić uwage, o czym może nie jest do końca
    wspomniane na
    | stronie, bo czasem człowiek nie zrozumie bankowych sformułowań. Z

    Wlasnie zamykam konto w Inteligo. Wydaje mi sie, ze wazna
    rzecza, na która warto zwrócic uwage zakladajac rachunek jest
    bogactwo oferty danego Banku, a nie tylko ile kosztuje rachunek, a
    ile przelew.
    Kart kredytowych w ofercie Inteligo nie ma w ogóle (jest cos co
    oni nazywaja karta kredytowa, ale jest to po prostu karta sluzaca
    do wyplaty z rachunku kredytowego), oferta inwestycyjna jest bardzo
    skromna i moim zdaniem malo atrakcyjna, za zakup jednostek
    uczestnictwa funduszy pobieraja oplaty, podczas kiedy standardem w
    bankach internetowych jest brak oplat. Produktów hipotecznych brak,
    kart debetowych wypuklych brak, mozliwosci zalozenia rachunku
    maklerskiego brak, kont/funduszy emerytalnych - brak.

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec
    artur at surowiec.tk

  • 28. Data: 2006-03-17 06:09:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Mar 2006 23:40:00 +0100,
    osoba podpisana: Artur A. Surowiec <s...@k...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > oni nazywaja karta kredytowa, ale jest to po prostu karta sluzaca
    > do wyplaty z rachunku kredytowego), oferta inwestycyjna jest bardzo

    E-e, ona nie ma tylko grace periodu. Dla przypomnienia karty Pekao SA
    też tak miały. Podobnie jak kredytowa VE w ING.

    > skromna i moim zdaniem malo atrakcyjna, za zakup jednostek
    > uczestnictwa funduszy pobieraja oplaty, podczas kiedy standardem w
    > bankach internetowych jest brak oplat. Produktów hipotecznych brak,

    CO/SFi w m*bankach standardu nie czyni, zarówno Arka nabywana przez
    BZWBK, jak i ING naywane przez INGOnLine kasują aż miło, niewiem czy
    lukas też.

    > kart debetowych wypuklych brak, mozliwosci zalozenia rachunku
    > maklerskiego brak, kont/funduszy emerytalnych - brak.

    Ale co do ogólnej mizerii oferty to byłbm skłonny się zgodzić. Ja uzywam
    tego jako najtańszego dostępu do bankomatów pkobp.
    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 29. Data: 2006-03-17 08:11:24
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Sagittarius napisał(a):
> [...]
    > to glupie pytanie w kontekscie powyzszych arytmetycznych wywodów,
    > ale chcialbym uslyszec od Was jasne TAK...

    jasne TAK, albo jasne pełne, jak kto woli ;) Wejdź po prostu w zakładkę
    Moje rachunki -> Szczegóły rachunku, tam znajdziesz swój okres
    rozliczeniowy i będziesz miał czarno na białym od którego do którego
    masz trzymać te 100+ (przypomnę, co ktoś już tu pisał - jeśli będziesz
    miał napisane 15 dzień miesiąca, to liczy się od 16 g. 00:00:01 do 15 g.
    23:59:59 - części sekundy można by dzielić w nieskończoność ;) ).

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 30. Data: 2006-03-17 08:15:40
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > Przejęzyczenie? Właśnie jak masz przyznany to w ogóle nie zabierają 4,99
    > niezależnie od salda. Pobierają za to 0,99 - też niezależnie od salda.

    Przy 0.00 i mniej za kartę też nie wezmą.