  • 11. Data: 2006-02-15 23:25:17
    Temat: Re: CZY PRACA W BANKU JEST TRUDNA?
    Od: "maZZi" <_...@f...net>

    >maZZi:
    >
    >I co robisz tam fajnego?

    Kupe

    Pozdr. jkolina

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2006-02-16 02:06:52
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

    "Grzegorz Gawron" <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> wrote in
    message news:dt08d0
    > hm... odradzam Ci Nordea Bank i BPH, tam jest bardzo trudno i
    > niewdzięcznie

    I jeszcze dzemonejbank - tam tez ciezko

  • 13. Data: 2006-02-16 05:11:11
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Grzegorz Gawron napisał(a):
> [...]

    To moze Citi? Fajne imprezy robia i kolezanki sa fajne tez:)
    http://www.joemonster.org/article.php?sid=5616
    --
    Q. Nikt mnie nie widział, nic mi nie udowodnią, wszystkiemu zaprzeczę

  • 14. Data: 2006-02-16 08:02:03
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    maZZi:
    > Kupe

    wprost fantastycznie

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 15. Data: 2006-02-16 08:35:51
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > banku??pytam bo chce dobrze wypasc i wiedzieć co mnie czeka?

    Idz do Citibanku ... jak bedziesz miał dobrą figurę to moze nawet w
    reportarzu wystąpisz ;)

  • 16. Data: 2006-02-16 09:17:29
    Od: "KITHA-ny" <k...@g...pl>

    Masz rację - praca w GE Money Bank nie nalezy do przyjemnych - to
    prawdziwy "obóz pracy".
    Sam tam pracowałem przez dłuższy okres czasu, ale stwierdziłem, że zdrowie i
    życie rodzinne jest waźniejsze.
    Polecam Tobie prace w tym banku o ile ..... nie masz rodziny, lubisz tyrać po
    10-12h na dobę za płacę 8 h, zrezygnujesz z własnych przyjemności żeby
    przychodzić do pracy również w sobotę, lubisz pracę akordową (co miesiąc jesteś
    rozliczany z produktywności), nie studiujesz (o wcześniejszych wyjściach
    zapomnij), lubisz być monitorowany z każdej strony, lubisz dorabiać innych.
    A co do kwalifikacji - to wystarczy że masz średnie wykształcenie - reszty
    nauczysz się w trakcie szkoleń.

    KITHA-ny

  • 17. Data: 2006-02-16 15:01:05
    Od: "Paweł Pracki" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Trudność jest pojęciem względnym i bardzo szerokim. W banku rozciąga się od
    Pani sprzatającej do programisty, czy głównego ekonomisty. Praca w banku jest
    czy lepiej powiedzieć może być ciekawa. Banki maja pieniadze - to banał, ale
    jest faktem, że stanowią w kraju (nieliczną niestety) grupę przedsiębiorstw,
    które stać na zaawansowane rozwiązania technologiczne,wdrażane od podstaw, a
    nie na zasadzie naciskania czerwonego guzika skomputeryzowanej pakowarki ,
    pod nadzorem majstra. Jak je wykorzystują to już inna sprawa -jedne lepiej
    inne gorzej. Pracując w banku masz szansę praktycznego poznania nowych
    technologii, o których pracując np. w sektorze administracji możesz co
    najwyżej poczytać. To może być Twój kapitał. Reszta to już zależy od Ciebie i
    od szczęścia. Jak trafisz na ludzi rozsądnych to popracujesz dłużej, jak na
    grupę kolesiów to pewnie krócej, ale czego sie nauczysz to Twoje.
    Powodzenia

  • 18. Data: 2006-02-16 17:14:42
    Od: "Dudi" <Moj_mail@jest_tajny.pl>

    Ja tam pracę w Dżi-iii :) sobię chwaliłem. Widać to kwestia działu do
    którego się trafi.
    Pozdrawiam,
    Dudi

  • 19. Data: 2006-02-16 17:51:13
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 16 Feb 2006 06:11:11 +0100 Qlfon <r...@X...pl> wrote:

    > To moze Citi? Fajne imprezy robia i kolezanki sa fajne tez:)
    > http://www.joemonster.org/article.php?sid=5616

    też zależy gdzie się trafi, znajomy niedawno stamtąd uciekł.

  • 20. Data: 2006-02-17 06:46:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    KUBA ANCZYKOWSKI napisał(a) w wiadomości: ...
    >powiedzmy ze zacząłem skladac papiery do kilku bankow w sprawie pracy,czy
    >jest ona trudna,czy trzeba mieć nie wiadomo jaki łeb zeby pracowac w
    >banku??pytam bo chce dobrze wypasc i wiedzieć co mnie czeka?

    Jeżeli pracujesz w obsłudze klienta, durny szef oddziału nie potrafi prawidłowo
    zinterpretować regulaminu i tabeli opłat i prowizji (wprowadza wlasne reguły),
    pracownik próbuje tłumaczyć, że jego szef ma rację (chociaż nie ma) a klientem
    będę ja, to może być trudna.
    Arek