  • 1. Data: 2006-02-15 18:30:43
    Temat: CZY PRACA W BANKU JEST TRUDNA?
    Od: "KUBA ANCZYKOWSKI" <l...@o...pl>

    powiedzmy ze zacząłem skladac papiery do kilku bankow w sprawie pracy,czy
    jest ona trudna,czy trzeba mieć nie wiadomo jaki łeb zeby pracowac w
    banku??pytam bo chce dobrze wypasc i wiedzieć co mnie czeka?

  • 2. Data: 2006-02-15 18:46:18
    Temat: Re: CZY PRACA W BANKU JEST TRUDNA?
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2006 19:30:43 +0100, KUBA ANCZYKOWSKI napisał(a):

    > powiedzmy ze zacząłem skladac papiery do kilku bankow w sprawie pracy,czy
    > jest ona trudna,czy trzeba mieć nie wiadomo jaki łeb zeby pracowac w
    > banku??pytam bo chce dobrze wypasc i wiedzieć co mnie czeka?

    No wiesz to zależy czy jesteś w tym banku sprzedawcą, kasjerem, skarbnikiem
    ochroniarzem czy sprzątaczką. Może sprecyzuj trochę ...

    Adam

  • 3. Data: 2006-02-15 20:48:13
    Od: "maZZi" <m...@f...net>

    Użytkownik "KUBA ANCZYKOWSKI" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > powiedzmy ze zacząłem skladac papiery do kilku bankow w sprawie pracy,czy
    > jest ona trudna,czy trzeba mieć nie wiadomo jaki łeb zeby pracowac w

    Ja pracuję w banku i jest łatwo bo on internetowy

    coolina

  • 4. Data: 2006-02-15 20:55:14
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Użytkownik "maZZi" <m...@f...net> napisał w wiadomości

    > Ja pracuję w banku i jest łatwo bo on internetowy

    A jakie umiejętności trzeba mieć ( jaka szkoła ukończona, kursy itp.) aby
    móc pracować w banku internetowym? Czy jest łatwo dostać taką pracę, i czy
    jest ciężko?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2006-02-15 21:09:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Paweł wrote:
> [...]
    > móc pracować w banku internetowym? Czy jest łatwo dostać taką pracę, i czy

    Ale o jaką pracę się starasz.
    Jak dyrektor, księgowy, ochroniarz?
    To tak jakbyś napisał: Jak chcę pracować, jakie warunki mam spełnić?

  • 6. Data: 2006-02-15 21:35:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    witek napisał:
    > To tak jakbyś napisał: Jak chcę pracować, jakie warunki mam spełnić?

    No i właśnie tak napisał ;-)

    K.

  • 7. Data: 2006-02-15 22:04:05
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    KUBA ANCZYKOWSKI napisał(a):
    > powiedzmy ze zacząłem skladac papiery do kilku bankow w sprawie pracy,czy
    > jest ona trudna,czy trzeba mieć nie wiadomo jaki łeb zeby pracowac w
    > banku??pytam bo chce dobrze wypasc i wiedzieć co mnie czeka?

    hm... odradzam Ci Nordea Bank i BPH, tam jest bardzo trudno i niewdzięcznie

    Grzesiek

    .. nie chcę być tam poszedł bo tam mam rachunki, i nie chcę byś miał z
    nimi cokolwiek wspólnego :))

  • 8. Data: 2006-02-15 22:17:05
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Paweł <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > móc pracować w banku internetowym? Czy jest łatwo dostać taką pracę, i czy

    Jeśli chciałbyś zostać kierownikiem oddziału, to raczej będzie trudno :^)

    Tomek

  • 9. Data: 2006-02-15 22:25:39
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    aby

    > Ale o jaką pracę się starasz.
    > Jak dyrektor, księgowy, ochroniarz?
    > To tak jakbyś napisał: Jak chcę pracować, jakie warunki mam spełnić?

    On chce zrobic "skok na bank od wewnatrz" wiec nie wazne jaka praca, byle w
    banku :)

  • 10. Data: 2006-02-15 22:59:29
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    maZZi:
    > Ja pracuję w banku i jest łatwo bo on internetowy

    I co robisz tam fajnego?

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,