  • 11. Data: 2007-01-30 16:30:13
    Temat: Re: Brak możliwości bezpłatnego wpłacenia pieniędzy w Multibanku
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Jan 2007 05:24:26 -0800, "Lukasz Kowalczyk" <l...@g...com>
    wklepał(-a):

    >Jedyne co mnie tam jeszcze trzyma to darmowe przelewy w ramach pięciu
    >złotych miesięcznej opłaty, bo poza tym nie udało mi się skorzystać z
    >żadnej innej usługi poza okazjonalną wpłatą gotówki. Pracownicy tego
    >banku skutecznie uniemożliwili mi wzięcie kredytu hipotecznego, a
    >nawet marnego limitu kredytowego w koncie.

    A bo oni proponują tym, którzy akurat tego nie potrzebują. :)

  • 12. Data: 2007-01-30 17:29:57
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Lukasz Kowalczyk wrote:
    > Ostatnio dowiedziałem się w oddziale Multibanku, że prowizja od wpłaty
    > gotówkowej wynosi 0,2 proc, zaś za darmo jest jedynie we wpłatomacie.
    > Nie prosiłem o wydanie karty do konta, więc nie mam możliwości
    > dokonania bezpłatnej wpłaty gotówki. Czy taka sytuacja jest zgodna z
    > prawem?

    Jeżeli w oddziale nie ma wpłatomatu, to wpłaty są darmowe.
    Jeżeli to możliwe idź do oddziału bez wpłatomatu.

  • 13. Data: 2007-01-30 20:20:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Lukasz Kowalczyk" <l...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Ale karta debetowa też jest płatna, o ile nie wykonuję nią operacji na
    > co najmniej 500 zł, czego nie zamierzam robić, bo płacę tylko kartami
    > kredytowymi.

    Mozesz korzystac z wplatomatu uzywajac karty kredytowej :). Pieniadze laduja
    na odpowiednim rachunku.

    MK

  • 14. Data: 2007-01-31 08:26:14
    Od: "Lukasz Kowalczyk" <l...@g...com>

    > Mozesz korzystac z wplatomatu uzywajac karty kredytowej :). Pieniadze laduja
    > na odpowiednim rachunku.

    W Multibanku nie mam żadnej karty, nawet kredytowej :-)

  • 15. Data: 2007-01-31 08:34:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mozesz korzystac z wplatomatu uzywajac karty kredytowej :). Pieniadze laduja
    > na odpowiednim rachunku.
    >
    > MK

    ale co to da, z tego rachunku na ror ich nie przelejesz...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2007-01-31 14:37:46
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eppkal$mm$2@node4.news.atman.pl...

    > ale co to da, z tego rachunku na ror ich nie przelejesz...

    Byłoby to zresztą bezcelowe, bowiem są one juz od razu na rorze...
    W Multi KK jest podpięta pod ror, przynajmniej tak jest w moim
    przypadku.

    marekz

  • 17. Data: 2007-01-31 14:41:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Byłoby to zresztą bezcelowe, bowiem są one juz od razu na rorze...
    > W Multi KK jest podpięta pod ror, przynajmniej tak jest w moim
    > przypadku.

    ale operacje wykonane kk nie sa ksiegowane w ciężar roru tylko widzisz
    je w innym miejscu,

    czy nie zdarzy sie tak, ze wplata zwyczajnie zmniejszy saldo ujemne dla kk?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2007-01-31 15:50:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertS napisał(a):

    > ale operacje wykonane kk nie sa ksiegowane w ciężar roru tylko widzisz
    > je w innym miejscu,
    >
    > czy nie zdarzy sie tak, ze wplata zwyczajnie zmniejszy saldo ujemne dla kk?

    Nie, nie jest, o ile występuje tutaj sytuacja analogiczna, jak w mBanku.
    A powinna.

  • 19. Data: 2007-01-31 21:31:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:epq9r3$26b$2@node4.news.atman.pl...

    > czy nie zdarzy sie tak, ze wplata zwyczajnie zmniejszy saldo
    > ujemne dla kk?

    Nie. Nie jest to traktowane jako splata lub wplata srodkow na KK,
    bo zapewno to masz na mysli.

    marekz

  • 20. Data: 2007-01-31 21:34:23
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    jednak czy, aby na pewno korzystajac z kk da rade wplacic kase we
    wplatomacie?

    pozdr.
    RobertS