  • 1. Data: 2011-07-07 10:42:15
    Temat: Bluecash nie obsługuje już mBanku?
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
    dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku? :( :( :(

  • 2. Data: 2011-07-07 11:05:30
    Temat: Re: Bluecash nie obsługuje już mBanku?
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-07 12:42, a...@N...gazeta.pl pisze:
    > Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
    > dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku? :( :( :(

    pewnie kazali im placic za przelew 2 zl :)

    gregor

  • 3. Data: 2011-07-07 11:12:04
    Od: " M." <m...@g...pl>

    <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
    > dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku? :( :( :(

    Również to dzisiaj zauważyłem, niestety. mBank zniknał również z tabelki banków
    obsługiwanych
    'przelewy z'. Czy w związku z tym są jeszcze jakiekolwiek inne możliwości na
    wykonywanie tanich (a
    jeszcze lepiej - darmowych) przelewów z kart kredytowcych mBanku?

    Pozdrawiam wszystkich, M.

  • 4. Data: 2011-07-07 11:17:59
    Od: " " <a...@g...pl>

    M. <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > 'przelewy z'. Czy w związku z tym są jeszcze jakiekolwiek inne
    > możliwości na wykonywanie tanich (a > jeszcze lepiej - darmowych)

    Multi? Nie żebym coś wiedział, ale zgaduję. Bo inne banki tego nie
    udostepniają, tak? No to teraz mBankowa karta straci rację bytu...

  • 5. Data: 2011-07-07 11:44:48
    Od: " " <m...@g...pl>

    <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
    > dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku? :( :( :(

    Odpowiedź z bluecash:

    "uprzejmie informuję, iż w chwili obecnej występuje przerwa modernizacyjna
    związana z możliwością realizowania transakcji z mBanku. Niestety nieznany
    jest czas ponownego wprowadzenia mBanku do usługi BlueCash."

  • 6. Data: 2011-07-07 11:46:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > związana z możliwością realizowania transakcji z mBanku. Niestety nieznany
    > jest czas ponownego wprowadzenia mBanku do usługi BlueCash."

    Brzmi groźnie, nie? :>

  • 7. Data: 2011-07-07 12:01:23
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to teraz mBankowa karta straci rację bytu...

    To byla "szczegolna" zaleta tejze - skoro obecnie nie,
    to nie widze plusow w stosunku do innych kart obdarzonych np. funkcja CB
    a wiec nie wykluczone ze u wielu "mBankowcow"
    podzieli los podobny do platnej debetowki ;P

  • 8. Data: 2011-07-07 12:13:50
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > 'przelewy z'. Czy w związku z tym są jeszcze jakiekolwiek inne możliwości na
    > konywanie tanich (a
    > jeszcze lepiej - darmowych) przelewów z kart kredytowcych mBanku?

    Można próbować zrobić szybką wpłatę na PayPal mTransferem, a potem zlecić
    wypłatę na konto bankowe. Ale znając PayPal to po kilku takich ruchach
    zablokują konto do weryfikacji i zażądają dowodów osobistych, pitów i 4
    zaświadczeń i kropli krwi do porównań DNA i zablokują kasę na rok...

  • 9. Data: 2011-07-07 12:26:15
    Od: luc <b...@g...net>

    On 7 Lip, 12:42, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
    > dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(

    Kiepsko.
    Za to Półbank powrócił.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 10. Data: 2011-07-07 12:27:54
    Od: Blue Media SA <b...@g...com>

    On 7 Lip, 12:42, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
    > dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(
    >
    > --

    to tylko chwilowe! mBank wróci ;-)