  • 21. Data: 2005-06-04 12:12:42
    Temat: Re: BePeHaha - z życia wzięte
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Niby jakie?

    Bardzo często "nie da się" zamienia się w "a jednak się da"

    > Regulaminu promocji jak nie było tak nie ma :-(

    Też się z nim nie spotkałem, pewnie jest dostępne jako pismo okólne.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2005-06-04 12:29:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski said the following On 2005-06-04 14:12:
    [...]

    > Też się z nim nie spotkałem, pewnie jest dostępne jako pismo okólne.

    "Prawo powielaczowe" ? Widzę, że BPH czerpie z najlepszych wzorców ....
    Czy kopię takiego "pisma okólnego" mogę sobie zażyczyć ? Tak na wszelki
    wypadek.
    KJ
    --
    Siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 23. Data: 2005-06-04 13:01:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Czy kopię takiego "pisma okólnego" mogę sobie zażyczyć ? Tak na wszelki
    > wypadek.

    A skąd mam wiedzieć?:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2005-06-04 13:08:03
    Temat: Re: [OT] Radom
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-04 14:03- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Paweł Nyczaj, gdy pisał(a):

    > No chyba raczej nie. Odległość między Wawą a Radomiem to ponad 100 km. Tak
    > samo Skarżysko-Kamienna nie jest ani przedmieściem Radomia, ani tym bardziej
    > Kielc.

    Tak to jest, jak żart trafi w silną ideologię lokalną ;-) .
    Więcej dystansu!

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 25. Data: 2005-06-04 13:54:12
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    SebCz napisał(a):
> [...]
    > -No to co?
    > -No to nie moze pan.
    > -A gdzie jest zaznaczone, że nie mogę?
    > -No nigdzie, ale nie moze pan.
    > -Nie bede drałował do oddzialu 40km skoro jest jak byk, ze wysylacie
    > kurierem! Czy u was wszystko musi byc na opak???
    > -To ja zapytam kolezanki.... [odchodzi, czekam..]
    > -No nie może pan jednak.
    > -Brak mi słow na wasz bank...
    > -To ja odłoze pana wniosek i jak pan bedzie to pan podpisze w oddziale.
    > -To niech pani mój wniosek włoży natychmiast do kosza, wlasnie
    > zdecydowalem sie nie otwierac u was zadnego rachunku.

    Miałem IDENTYCZNIE przy zakładaniu OKO w ING BŚ. Nie mogę załatwić tego
    zdalnie bo mam u nich kartę przedpłaconą. Co ciekawe karta była już od
    roku nieważna, ale ich to nie interesuje, bo rachunek dalej jest aktywny.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 26. Data: 2005-06-04 20:48:14
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    http://www.kontozadarmo.pl/doc/konta_reg0505.pdf

  • 27. Data: 2005-06-04 21:12:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    K.K. said the following On 2005-06-04 22:48:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.kontozadarmo.pl/doc/konta_reg0505.pdf
    Ooo, bardzo interesujące, ktoś wie kiedy to się pojawiło ?
    KJ

  • 28. Data: 2005-06-04 21:30:35
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt opisz wszystko ładnie
    > i zobaczysz jakie cuda czasem się dzieją :)

    Poszło.
    --
    --------
    Pozdr

  • 29. Data: 2005-06-05 06:18:00
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    K.K. wrote:

    > http://www.kontozadarmo.pl/doc/konta_reg0505.pdf

    W temacie dożywotności darmowego konta:

    "Zasada, o której mowa w ust. 2 obowiązuje w kolejnych latach do
    odwołania przez Bank."

    Konto bez opłat do końca życia promocji ?

    MichalL

  • 30. Data: 2005-06-05 18:35:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "MichalL"

    > W temacie dożywotności darmowego konta:
    >
    > "Zasada, o której mowa w ust. 2 obowiązuje w kolejnych latach do
    > odwołania przez Bank."
    >
    > Konto bez opłat do końca życia promocji ?

    nawet Janusz Weiss na bilboardach śmieje się z takiej obietnicy :-)
    *** blad ***