  • 1. Data: 2003-05-30 10:12:33
    Temat: Bank Śląski zchodzi na psy!
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Witam!
    Jak dziś się okazało być może z mojej winy bo ni przeczytałem ulotki w
    liście chociaż może jej nie dostałem... że za każde połączenie z infolinią
    0800 zostaję obciążony na koncie kwotą 1,2 zł. Co w zeszłym miesiącu
    wyniosło 30 zł. Konto zdrożało o 2 zł i w zasadzie po 6 letniej współpracy z
    tym bankiem i dużym przyznanym debecie jestem zmuszony do zamknięcia konta.
    Moim zdaniem to już przegięcie żeby obciążać klienta wszystkim co możliwe
    nawet łącząc się na bezpłątną infolinię! Ludzie konkurencja jest coraz
    większa o oni się cofają. Cóż szkoda bo mam blisko ale przez to że mam już
    stałę łącze przekonałem się już całkowicie do banków internetowych.

    Z poważaniem

    Słonik

  • 2. Data: 2003-05-30 10:31:55
    Temat: Re: Bank Śląski zchodzi na psy!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Cóż szkoda bo mam blisko ale przez to że mam już stałę łącze
    > przekonałem się już całkowicie do banków internetowych.

    Zartujesz...
    Dzwonie na infolinie i bank mnie za to obciaza kosztami???
    Eeee nie mozliwe... Ocipieli za przeproszeniem?

  • 3. Data: 2003-05-30 10:37:19
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Zartujesz...
    > Dzwonie na infolinie i bank mnie za to obciaza kosztami???

    a co myslisz ze nie ?

    > Eeee nie mozliwe... Ocipieli za przeproszeniem?

    a jak myslisz skad ten wysyp postow na temat likwidacji kont w ING ?

    Ciekaw jestem kiedy w ING zauwaza jak ludzie zaczeli glosowac nogami...

    D.

  • 4. Data: 2003-05-30 10:39:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave wrote:
    > a co myslisz ze nie ?

    No to by bylo jakies... No nie wiem 0- chyba chca sprzedac ten bank i
    szybko nacchapac sie...

  • 5. Data: 2003-05-30 11:19:35
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > liście chociaż może jej nie dostałem... że za każde połączenie z infolinią
    > 0800 zostaję obciążony na koncie kwotą 1,2 zł. Co w zeszłym miesiącu

    Czasem warto jest odrozniac infolinie od polaczenia z numerem
    telefonicznym (Halo Slaski) pod ktorym mozna skladac np. przelewy.
    Infolinia jest bezplatna.
    Wszelkie informacje mozna tam uzyskac.
    A dostep do IVR jest w duzej ilosci bankow platny np. poprzez numer 0801

    Swoja droga zle to sobie wykombinowali z psychologicznego punktu widzenia bo
    gdyby zamiast 0800 dali 0801
    to koszty dostepu do IVR "rozmylyby sie" po prostu obciazaly by rachunek
    TPSA
    a nie konto bankowe.

    PiotR

  • 6. Data: 2003-05-30 12:07:03
    Od: "Olek" <a...@n...onet.pl>

    > No to by bylo jakies... No nie wiem 0- chyba chca sprzedac ten bank i
    > szybko nacchapac sie...

    Ja mam zamiar zrezygnowac z ich uslug z powodu HomeCash'a.
    W tamtym miesiacu zrobilem przelewy a one zniknely miedzy
    moim komputerem a systemem banku :-))))

    Olek

  • 7. Data: 2003-05-30 13:26:37
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bb7brk$35k$1@news.onet.pl...

    > Zartujesz...
    > Dzwonie na infolinie i bank mnie za to obciaza kosztami???
    > Eeee nie mozliwe... Ocipieli za przeproszeniem?

    Tak, połączenie jest "bezpłatne", doliczają jedynie opłatę za połączenie w
    wysokości 1,20zł za każde zalogowanie się w systemie HaloŚląski.

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 8. Data: 2003-05-30 21:03:17
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Słonik" <s...@h...tv> napisał w wiadomości
> [...]
    > większa o oni się cofają. Cóż szkoda bo mam blisko ale przez to że mam już
    > stałę łącze przekonałem się już całkowicie do banków internetowych.

    Na jakiej podstawie Bank kroi Cie za polaczeni, jest firma
    telekomunikacyjna? i swiadczy takowe uslugi......jaka jest
    podstawa...........dla mnie jest to co najmniej zastanawiajace.
    Pozdrawiam
    kk

  • 9. Data: 2003-05-30 21:29:31
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

> [...]
    > telekomunikacyjna? i swiadczy takowe uslugi......jaka jest
    > podstawa...........dla mnie jest to co najmniej zastanawiajace.

    Tez tak mysle...0800 to 0800 albo niech odrazu zrobia 0700 i bedzie sprawa
    jasna. Ale co mi tam..zamykam poprostu konto. Wiem ze moze nie doczytalem
    sie tego co powinienem a moze bylo napisane malutkimi literkami..ale jedno
    jest pewne nie jest to ten bank co 3-4 lata temu a szkoda. Tak samo jak byl
    handlobank a pozniej Citi...tez zamknałem.Przyczyna ? Prosta citi zaczął
    pobierać prowizję od przyznanego limitu kredytowego około 1,5 % a handlobank
    nie pobierał.... przy moich limitach było już to nieopłacalne....
    Pozdrawiam
    Słonik

  • 10. Data: 2003-05-31 08:20:07
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > handlobank a pozniej Citi...tez zamknałem.Przyczyna ? Prosta citi zaczął
    > pobierać prowizję od przyznanego limitu kredytowego około 1,5 % a

    Czyli przelewy bedziemy mogl robic juz tylko na poczcie
    Zaden bank nie udostepnia infolinii 0800 z mozliwoscia
    bezplatnego dostepu do konta ( nawet bank strikte
    internetowy - mBank pobiera za to oplate).
    Chyba ze pracujesz w TPSA i masz te 100 impulsow za free.

    PiotR