  • 11. Data: 2004-01-29 21:08:30
    Temat: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: "Pawel" <p...@u...gazeta.pl>

    > I nie mów mi ,że istnieje tańszy i lepszy bank.
    >
    > Promocje mają chyba to do siebie, że się kończą?
    Tak. Ale zaoszczędzone kilkaset złotych zostanie w kieszeni :) A tam jakiś
    inny bank wymyśli coś nowego. Po wejściu do UE wiele może się zmienić. I na
    dobre i na złe. Może wreszcie i polskie banki zrozumieją, że trzeba również
    dbać o starych, sprawdzonych klientów, a nie tylko zabiegać o nowych ?!

  • 12. Data: 2004-01-30 08:36:27
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja wykonuję ok. 30 przelewów miesięcznie - dla mnie srebrny Sezam
    > jest najtańszy.

    Bzdura - tańszy byłby choćby Multibank.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-01-30 08:39:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Pawel" <p...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    również
    > dbać o starych, sprawdzonych klientów, a nie tylko zabiegać o nowych ?!

    Nie licz na to. W niedawno publikowanym sondażu bankowcy uznali, że dbanie o
    starych klientów jest mało istotną sprawą - dużo mnie niż pozyskiwanie
    nowych. I tak w zasadzie można się z tym zgodzić, co powoduje konieczność
    ciągłych zmian w poszukiwaniu tańszej oferty lub płacenie więcej.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-01-30 08:50:07
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    > 0,11%/mies.
    >
    > Mozesz mi to 'umiejscowic' w toip bphu, patrze i znalesc nie moge...

    Punkt 1.7 w tabelce.

    > No tak, ale zawsze mozna zrobic przelew odroczony za darmo i po klopocie.
    > Zreszta wydaje mi sie ze zlecenia stale to juz taki bankowy archaizm... :-)

    Ja tam wole zlecenia stale - raz definiuje i zapominam - pozniej tylko
    kontroluje wyciag.

  • 15. Data: 2004-01-30 12:01:17
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "dc" napisał w wiadomości m.in.:

    > Czy BPH szykuje cos co mogloby zrekompensowac jego wady czy tez "ten model
    tak
    > juz ma" i trzeba sie stamtad wynosic?

    Przeczytałem reakcje na ww. post i jedno mi się ciśnie na usta (=na
    klawiaturę) - misja BPH PBK:

    "Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA jest wiodącym polskim bankiem
    uniwersalnym, koncentrującym się na obsłudze wybranych grup Klientów. [...]
    Bank zamierza pozostać:
    bankiem pierwszego wyboru dla zamożnych i średniozamożnych Klientów
    indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw [...]"
    ( cyt. z http://www.bphpbk.pl/pl/o_nas/misja_banku ).

    Jeżeli ktoś ma parę złotych i zarabia parę groszy to niech się nie pakuje do
    BPH PBK i nie narzeka na opłaty. Nudzą mnie goście mówiący że BMW jest
    drogie i jest w nim ciasno. Wybaczcie, ale nie dla psa kiełbasa.

    Adam Gentler

  • 16. Data: 2004-01-30 12:10:22
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> napisał(a):

    > Jeżeli ktoś ma parę złotych i zarabia parę groszy to niech się nie pakuje do
    > BPH PBK i nie narzeka na opłaty. Nudzą mnie goście mówiący że BMW jest
    > drogie i jest w nim ciasno. Wybaczcie, ale nie dla psa kiełbasa.

    Rozbawiłeś mnie: BPHPBK - BMW :-)

    Jacek
    Użytkownik Syrenki Bosto w cenie Mercedesa (Srebrny Sez@m)

  • 17. Data: 2004-01-30 13:17:55
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    > Jeżeli ktoś ma parę złotych i zarabia parę groszy to niech się nie pakuje do
    > BPH PBK i nie narzeka na opłaty. Nudzą mnie goście mówiący że BMW jest
    > drogie i jest w nim ciasno. Wybaczcie, ale nie dla psa kiełbasa.

    Wybacz, ale chyba sie nie rozumiemy: nie chodzi mi _tylko_ o poziom oplat -
    chodzi mi o to, co dostajesz za te pieniadze. A w BPH placisz jak za BMW, a
    dostajesz Daewoo, i to w podstawowej wersji - z zastrzezeniem, ze bedziesz
    musial jeszcze doplacic, jesli w ciagu miesiaca nie usiadziesz co najmniej
    cztery razy za kierownica.
    Nie uwazam wcale ze wszystko w bankach powinno byc za darmo lub nawet tanie,
    ale jesli ktos zada ode mnie pieniedzy jak za BMW to chce to BMW dostac.

  • 18. Data: 2004-01-30 13:37:34
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    "Jacek " napisał:

    > Rozbawiłeś mnie: BPHPBK - BMW :-)

    Teraz rozumiem, ale...
    Co Ty wiesz o bankowości prywatnej?
    Adam Gentler

    PS. Dzięki wolności słowa na grupie dyskusyjnej, nawet właściciel breloczka
    z logo BMW (Srebrny Sez@m) może się wypowiadać o samochodzie z najwyższej
    półki tejże samej marki (Private Banking).

  • 19. Data: 2004-01-30 13:39:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Adam Gentler wrote:
    [...]

    > PS. Dzięki wolności słowa na grupie dyskusyjnej, nawet właściciel breloczka
    > z logo BMW (Srebrny Sez@m) może się wypowiadać o samochodzie z najwyższej
    > półki tejże samej marki (Private Banking).

    10 PLN/mies + 2PLN/mies +(ewentualnie 2,5) PLN/mies
    to w porównaniu do innych kont to jest cena za BMW, a nie breloczek :->

    KJ

  • 20. Data: 2004-01-30 13:50:05
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    tanie,
    > ale jesli ktos zada ode mnie pieniedzy jak za BMW to chce to BMW dostac.

    ale skoro ponad 1 mln osob wybralo ten bank wiec
    widocznie jego oferta jest dla nich atrakcyjna
    przeciez nie ma przypusu (poza skonczona iloscia przypadkow)

    PiotR