  • 1. Data: 2002-10-23 16:46:42
    Temat: BPH - kiedy?
    Od: j...@o...pl

    Czy wie ktos moze kiedy (czy?) ruszy w koncu w BPHowskim
    interfejsie WWW funkcja rozliczania kart kredytowych?

    Po "fuzji" pojawila sie w menu funkcja "karty" ale to jakis smiech
    pusty - np. toto nie zauwazylo ze 20-tego zakonczyl sie miesiac
    rozliczeniowy na rachunku karty - pozycja "srodku dostepne" pokazuje
    cos zupelnie abstrakcyjnego (limit wydatkow minus wydatki od poczatku
    poprzedniego miesiaca).

    W BOKu gosc najpierw udawal zdziwionego (dziekujemy za zgloszenie,
    przekaze do centrali) a potem stwierdzil ze mialo ruszyc w tym
    tygodniu :-))

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 2. Data: 2002-10-24 06:17:32
    Temat: Re: BPH - kiedy?
    Od: i...@p...onet.pl

    Tiaaa. System wprawdzie nie należy do najprostszych i intuicyjnych ale w tym
    wypadku nie jest aż taki trudny do obsłużenia. Jeżeli wybierzesz zakładkę kart,
    następnie rozwiniesz listę kart kredytowych, wybierzesz "Zestawienie za okres
    rozliczeniowy" POPRZEDNI (bo już się skończył) to zobaczysz jak na dłoni
    minimalną kwot wpłaty. Teraz juz tylko trzeba użyć przcisku "Spłata zadłużenia"
    podać jakąś kwotę pomiędzy minimalna i pełną, zatwierdzic i już. Czy "to-to"
    jest naprawdę za trudne dla osoby, która pisze na pbb?

  • 3. Data: 2002-10-24 09:01:12
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    j...@o...pl wrote:

> [...]
    > rozliczeniowy na rachunku karty - pozycja "srodku dostepne" pokazuje
    > cos zupelnie abstrakcyjnego (limit wydatkow minus wydatki od poczatku

    A spłaciłeś coś? Przecież przy KK limit się odnawia po spłacie, a nie po
    końcu okresu rozliczeniowego. Zawierając umowę kredytową do tej karty
    potwierdziłeś, że znasz i akceptujesz jej regulamin, a tam jest to
    napisane...

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-10-24 09:33:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"

    > A spłaciłeś coś? Przecież przy KK limit się odnawia po spłacie, a nie po
    > końcu okresu rozliczeniowego.

    ta kwota tez mnie zaskoczyla bo np WBK24 pokazuje sume nastukanych operacji
    a tu maja fantazje pokazac ile zostalo do wyczerpania limitu. Ale mozna
    uznac ze to jest rownowazne.

    Natomiast 21 X jak wszedlem w zestawienie operacji "ostatniego okresu" to-to
    pokazalo mi operacje zakonczone 20 IX podczas gdy powinno pokazac z
    nastepnego miesiaca.
    Mysle wiec - skoro nie ma operacji w "ostatnim okresie" to moze beda w
    bieżącym - a tu kiszka w bieżącym też ich nie ma. Może sie po prostu
    spoznili bo pare dni pozniej bylo juz ok
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-24 12:49:39
    Od: j...@o...pl

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:
    > A spłaciłeś coś? Przecież przy KK limit się odnawia po spłacie, a nie po
    > końcu okresu rozliczeniowego.

    Kruca, masz racje. To dziala. Dzieki.

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow