  • 21. Data: 2009-03-17 19:49:19
    Temat: Re: Alior Bank - otwarcie konta
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Mar, 15:40, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Hm... dla mnie to frajda :) a jakby dobrze poszlo na poczatku to pewnie bym
    > zwiekszal zaangazowanie :).

    Tak patrze na ceny tutaj, i:

    Scottrade: $7
    CS: $12.95 + $0.015/share over 1,000 shares
    TD Ameritrade; $9.99
    E*Trade: $12.00
    Fidelity: $19.95 + $0.015/share over 1,000 shares

    $40 nie wyglada tak strasznie, zwlaszcza jesli masz w perspektywie
    zdublowanie wkladu na TAK swietnych akcjach jak te z symbolem "C", na
    przyklad :)

  • 22. Data: 2009-03-17 19:56:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > $40 nie wyglada tak strasznie, zwlaszcza jesli masz w perspektywie
    > zdublowanie wkladu na TAK swietnych akcjach jak te z symbolem "C", na
    > przyklad :)

    Hehe... chyba po tych kilku dniach wzrostu C:US czas na mala korekte. Moim
    skromnym zdaniemte papiery sa niedoszacowane, ale nie znam az tak nastrojow
    w US i rynku zeby zaryzykowac jakas znaczna czesc oszczednosci. Jak mnie
    uczono... nie wolno grac wszystkim (bo ryzyko), ale tez nie wolno grac zbyt
    mala kwota, bo wtedy nie jest sie odpowiednio zdeterminowanym i za latwo sie
    czlowiek godzi ze stratami ;).

    MK

  • 23. Data: 2009-03-18 16:54:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > $40 nie wyglada tak strasznie, zwlaszcza jesli masz w perspektywie
    > zdublowanie wkladu na TAK swietnych akcjach jak te z symbolem "C", na

    No tak... dzis znowu +20% i ponad 3USD za akcje... Moze faktycznie warto...

    MK

  • 24. Data: 2009-03-18 17:06:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 12:54, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > No tak... dzis znowu +20% i ponad 3USD za akcje... Moze faktycznie warto...

    W tym momencie tylko $2.99 ;) Ale w porownaniu z $1.02 to niezle.

    Jeszcze tylko $47 :D

  • 25. Data: 2009-03-18 17:11:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Jeszcze tylko $47 :D

    Hehe... bylo nie brac bonusow w opcjach ;)

    MK

  • 26. Data: 2009-03-18 17:14:39
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:11, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Hehe... bylo nie brac bonusow w opcjach ;)

    Zapewniam, ze nie mialem wyboru, a co moglem to sprzedalem - tkniety
    przeczuciem, po $51.
    Pozostalosci zostana oprawione w ramke i powedruja nad toalete. :)

  • 27. Data: 2009-03-18 17:24:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Zapewniam, ze nie mialem wyboru, a co moglem to sprzedalem - tkniety
    > przeczuciem, po $51.
    > Pozostalosci zostana oprawione w ramke i powedruja nad toalete. :)

    A nie jest przypadkiem tak, ze mozesz wziac x w gotowce juz y*x w opcjach?
    Opcje amerykanskie maja ta fajna zalete, ze mozna je zrealizowac w dowolnym
    momencie, przy europejskich musisz czekac do dnia realizacji i modlic sie
    zeby kurs byl zgodny z twoimi oczekiwaniami.

    MK

  • 28. Data: 2009-03-18 17:34:17
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:24, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > momencie, przy europejskich musisz czekac do dnia realizacji i modlic sie
    > zeby kurs byl zgodny z twoimi oczekiwaniami.

    Toz Ci pisze, ze NIE mialem wyboru. :D
    A gdzie mialem, to wybralem. :)

  • 29. Data: 2009-03-19 12:19:45
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 12:54, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > No tak... dzis znowu +20% i ponad 3USD za akcje... Moze faktycznie warto...

    Dzisiaj: "Citigroup Plans Reverse Stock Split" :)

    Czyli jak zwiekszyc cene jednostki zeby lepiej wygladala. W ten sposob
    rzeczywiscie mozna dojsc z powrotem do $50 i to w krotkim czasie :D

  • 30. Data: 2009-03-19 12:28:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Dzisiaj: "Citigroup Plans Reverse Stock Split" :)
    >
    > Czyli jak zwiekszyc cene jednostki zeby lepiej wygladala. W ten sposob
    > rzeczywiscie mozna dojsc z powrotem do $50 i to w krotkim czasie :D

    No ale kapitalizacja dzieki temu sie nie zwiekszy ;). BTW a jaki to bedzie
    mialo wplyw na opcje?

    MK