  • 11. Data: 2009-03-16 18:18:44
    Temat: Re: Alior Bank - otwarcie konta
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Mar, 19:08, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > :) Ale jakos malo oferuje konta w zlotowkach. I Alior wydawal sie
    > sympatyczny i w ogole frontem do klienta. No, taki "amerykanski",
    > no... :D

    Citibank jakoś nie chce być "amerykański" w Polsce. Zwłaszcza dla kart
    FF..;-)

  • 12. Data: 2009-03-16 18:30:26
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Mar, 14:14, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Przepros sie z Citi i otworz w Handlowym :)

    NO F***ING WAY! :)
    Poza tym dla Shitty Poland jestem terrorysta, ktoremu nalezy zamrozic
    konto. :)

    > PS. Z kontem maklerskim tez sa takie klopoty w USA ajk ze zdalnym otwarciem
    > karty? Dzis Citi znowu +45%, moze wartobyloby skorzystac z tego kryzysu w US
    > i cos na nim zarobic ;).

    Maklerskie PODOBNO da sie w miare bezproblemowo (pytalem w e*trade).

    A Citi juz rzeczywiscie osiagnelo szalony poziom $2.47 z $1.78
    wczoraj. Jeszcze TYLKO dodatkowe $48 i wyjdziemy na zero :D

  • 13. Data: 2009-03-16 18:41:28
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > NO F***ING WAY! :)
    > Poza tym dla Shitty Poland jestem terrorysta, ktoremu nalezy zamrozic
    > konto. :)

    A jestes w stanie udowowodnic, ze nie? ;)

    > Maklerskie PODOBNO da sie w miare bezproblemowo (pytalem w e*trade).

    Tak, to jest równiez (raczej glównie) dla frajerów z zagranicy. Jesli tego
    konta nie uzywasz, za nieuzywanie placisz 25$/kwartal. No, ale PayPala US
    aktywowac sie da...
    (Nie uzywalem, to tylko opinie z ust [stron www] trzecich.)

    > A Citi juz rzeczywiscie osiagnelo szalony poziom $2.47 z $1.78
    > wczoraj. Jeszcze TYLKO dodatkowe $48 i wyjdziemy na zero :D

    LOLLL

  • 14. Data: 2009-03-16 18:49:51
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Mar, 14:41, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > A jestes w stanie udowowodnic, ze nie? ;)

    Oni sa chyba nadal o tym przekonani. :) Jakos wole nie sprawdzac.

    > Tak, to jest równiez (raczej glównie) dla frajerów z zagranicy.

    :) Jak wiekszosc (kazde?) kont "offshore".

  • 15. Data: 2009-03-16 18:57:47
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Oni sa chyba nadal o tym przekonani. :) Jakos wole nie sprawdzac.
    > :) Jak wiekszosc (kazde?) kont "offshore".

    hmmmmm.... dotychczas myslalem, ze offshore to skrytka dla wszelakiej masci
    afrykanskich kacyków, wloskich mafiozów i polskich polityków....

    k.

  • 16. Data: 2009-03-16 20:07:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > NO F***ING WAY! :)

    To nie bedziesz mial konta w PL ;).

    > Maklerskie PODOBNO da sie w miare bezproblemowo (pytalem w e*trade).
    >
    > A Citi juz rzeczywiscie osiagnelo szalony poziom $2.47 z $1.78
    > wczoraj. Jeszcze TYLKO dodatkowe $48 i wyjdziemy na zero :D

    Hm... ja za pnkt odniesienia biore raczej 1,02 tydzien temu ;). W PL w ciagu
    tygodnia zadne tyle nie wzrosly :(.

    MK

  • 17. Data: 2009-03-17 14:23:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Mar, 14:14, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > PS. Z kontem maklerskim tez sa takie klopoty w USA ajk ze zdalnym otwarciem
    > karty? Dzis Citi znowu +45%, moze wartobyloby skorzystac z tego kryzysu w US
    > i cos na nim zarobic ;).

    Poza e*trade, znajomi uzywaja:

    Scottrade
    Charles Schwab
    TD Ameritrade
    Fidelity
    ING ShareBuilder

    Nie mam pojecia jak kazda z tych firm traktuje ludzi bez SSN, ale
    dostep do internetu masz, a info powinno byc na stronach.

  • 18. Data: 2009-03-17 17:41:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Nie mam pojecia jak kazda z tych firm traktuje ludzi bez SSN, ale
    > dostep do internetu masz, a info powinno byc na stronach.

    Pewnie jak zwykle Polakow dyskryminuja ;). Znalazlem w PL BZWBK, ktory
    pozwala dokonywac operacji na Wall Street, ale minimalna cena za zlecenie to
    40USD, a ja na poczatek to raczej skladalbym zlecenia na setki, maks 1-2M
    USD a nie 10M, wiec koszty operacji dosc wysokie...

    MK

  • 19. Data: 2009-03-17 17:52:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Mar, 13:41, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > 40USD, a ja na poczatek to raczej skladalbym zlecenia na setki, maks 1-2M
    > USD a nie 10M, wiec koszty operacji dosc wysokie...

    $40 za zlecenia na $1M - $2M wydaje sie cena rozsadna... Dziwie sie
    tylko ze przy takich sumach chce Ci sie to robic samodzielnie.

  • 20. Data: 2009-03-17 19:40:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    j.googlegroups.com...

    > $40 za zlecenia na $1M - $2M wydaje sie cena rozsadna... Dziwie sie
    > tylko ze przy takich sumach chce Ci sie to robic samodzielnie.

    Hm... dla mnie to frajda :) a jakby dobrze poszlo na poczatku to pewnie bym
    zwiekszal zaangazowanie :).

    MK