  • 1. Data: 2004-06-22 10:47:08
    Temat: A jednak Citek..
    Od: "Przemek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich

    Ostatnio mialem przyjemnosc robic sobie zakupy KK Pko BP..
    Byly to ostatnie moje zakupy przy uzyciu tej karty, poniewaz nie mam ochoty
    czekac i stac w kolejce 4 minuty oczekujac na autoryzacje z PKO..

    Wole uzywac mojej (staruszki) z Citi gdzie autoryzacja w kazdym przypadku
    wynosi max pol minuty i nie wystepuja problemy w trakcie poslugiwania sie nia
    za granica.

    Ma swoja cene, ale wiem co za to mam.
    Chetnym rozpetania "wojny" o wysokie oprocentowanie mowie - nie korzystam.
    A i tak Citi daje mi (klientom) ciekawe oprocentowanie na duze transakcje.

    W PKO obiecywano, ze karta jest "bardzo tania"... bzdura.

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2004-06-22 10:55:39
    Temat: Re: A jednak Citek..
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > wynosi max pol minuty i nie wystepuja problemy w trakcie poslugiwania sie

    Czy ja mam przywidzenia, czy Citi rozpoczęło ofensywę sprzedażową na pbb
    ;-))) ? Lepiej daliby sobie spokój - tutaj ludzie umieją liczyć ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-22 10:56:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wynosi max pol minuty i nie wystepuja problemy w trakcie poslugiwania sie

    Nie ma regoly, tez uwazalem KK Citka za niezawodna, do mementu kiedy po
    skonsumowaniu posilku w Hurgadzie przemily egipcjanin stwiedzil ze niestety,
    transakcja nie doszla do skutku i zadal pytanie w ktorym hotelu mieszkam :-)
    Na szczescie mialem wtedy jeszcze AmExa a oni mieli zelazko AmExa :-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-06-22 11:03:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 10:47:08 +0000 (UTC), "Przemek"
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Wole uzywac mojej (staruszki) z Citi gdzie autoryzacja w kazdym przypadku
    >wynosi max pol minuty i nie wystepuja problemy w trakcie poslugiwania sie nia
    >za granica.

    a ja mam VC BZWBK ze 4 lata i lukasową ze dwa i też nigdy nie czekałem
    4 minuty :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-06-22 11:18:20
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:

    > Czy ja mam przywidzenia, czy Citi rozpoczęło ofensywę sprzedażową na pbb
    > ;-))) ? Lepiej daliby sobie spokój - tutaj ludzie umieją liczyć ;-)

    Dobrze widzisz ;) nie chce mi sie grzebać w źródle wiadomości, ale to mi
    przypomina post:
    From: <d...@g...pl>

  • 6. Data: 2004-06-22 11:35:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik ~WD napisał:

    > Dobrze widzisz ;) nie chce mi sie grzebać w źródle wiadomości,

    Zrobię to za Ciebie :-)

    > ale to mi przypomina post:
    > From: <d...@g...pl>

    A właśnie, że nie...

    M.

  • 7. Data: 2004-06-22 11:37:16
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Zrobię to za Ciebie :-)

    > A właśnie, że nie...

    ten to bardziej "inteligentyny"
    pisze z domu ;-)

    kursor

  • 8. Data: 2004-06-22 11:37:39
    Od: g...@s...pl

    A moja z Y Banku uzyskuje autoryzacje w czasie -5sek (minus)
    tzn ... zanim ją włożę do czytnika. I co na to powiesz ?

    Jak już chcecie coś sprzedać to przynajmniej niech ktoś włoży w to trochę
    wysiłku, bo na razie wygląda to na ch... marketing.

    George

  • 9. Data: 2004-06-22 11:38:52
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Zrobię to za Ciebie :-)

    >A właśnie, że nie...

    To był weekend. Co prawda citi never sleeps, ale może tym razem nie spało w
    domu...
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2004-06-22 11:44:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Dobrze widzisz ;) nie chce mi sie grzebać w źródle wiadomości, ale to mi
    > przypomina post:
    > From: <d...@g...pl>

    Hmm, NNTP-Posting-Host: globalb11.citicorp.com ?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko