  • 1. Data: 2012-10-26 22:03:50
    Temat: 6,5% na 3 m-ce w GNB!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w GO/OO oprocentowanie aktualne to 6,1% (na 4 m-ce) ale jest jeszcze
    opcja, aby założyć tam lokatę na 6,5% na 3 m-ce

    min. kwota to 500 zł, BRAK jakichkolwiek produktów dodatkowych (konta,
    PSO, obrót kartą czy jakieś wpływy)

    oczywiście od momentu spisania umowy 14 dni na opłacenie lokaty

    z tego co się dowiedziałem to oferta ma być aktualna do poniedziałku,
    więc jak ktoś ma wolne środki to może jeszcze ww. lokatę założyć ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-10-26 23:42:21
    Temat: Re: 6,5% na 3 m-ce w GNB!
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    >
    > z tego co się dowiedziałem to oferta ma być aktualna do poniedziałku, więc
    > jak ktoś ma wolne środki to może jeszcze ww. lokatę założyć ;-)

    neobank 6.6 sync 6.5...7.5

    erator/

  • 3. Data: 2012-10-28 21:11:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > neobank 6.6 sync 6.5...7.5

    w neobanku można dostać nawet 9% (niestety tylko raz), a sync 7.5 ale
    z poleceniem, czy coś się zmieniło?

    --
    pozdrawiam
    RobertS