  • 1. Data: 2009-08-06 10:45:25
    Temat: 2. Miejsce w depozytach
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    Witam

    Po przeczytaniu kilku postow na grupie postanowilem swoje oszednosci
    zlozyc w Eurobanku. Jednak nie chce lokowac tam srodkow, ktore nie beda w
    100% gwarantowane przez BFG wiec chcialbym reszte kasy ulokowac w innym
    banku. Stąd też pytanie, który Bank z rzeczywistym oprocentowaniem jest na
    2.miejscu
    (kwota 100.000 PLN wiec optymalna w OF odpada)

    --
    Magniana

  • 2. Data: 2009-08-06 10:50:20
    Temat: Re: 2. Miejsce w depozytach
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 6 Sie, 12:45, Magniana <m...@d...pl> wrote:

    > ... Jednak nie chce lokowac tam srodkow, ktore nie beda w
    > 100% gwarantowane przez BFG ...
    > (kwota 100.000 PLN wiec optymalna w OF odpada)
    >
    > --
    > Magniana

    BFG gwarantuje w 100% środki o równowartości do 50 000 Euro, a więc
    znacznie powyżej 100.000 PLN

  • 3. Data: 2009-08-06 10:51:20
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    BI pisze:

    > BFG gwarantuje w 100% środki o równowartości do 50 000 Euro, a więc
    > znacznie powyżej 100.000 PLN
    Ale zgodnie z postem Magniany, to 100.000 PLN jest tylko resztówką z
    tego, co ulokuje w Eurobanku ;-)

  • 4. Data: 2009-08-06 10:58:25
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    On Thu, 06 Aug 2009 12:50:20 +0200, BI <f...@o...pl> wrote:
    > BFG gwarantuje w 100% środki o równowartości do 50 000 Euro, a więc
    > znacznie powyżej 100.000 PLN

    Potwierdzam słowa Filipa 100.000PLN jako reszta, w Eurobanku nie chcialbym
    juz ich ulokowac stad pytanie o cos bezbelkowego z przyjemnym procentem.

    --
    Magniana

  • 5. Data: 2009-08-06 13:00:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Magniana" <m...@d...pl> wrote in message news:op.ux8l3nbct3pi6u@one...

    > Potwierdzam słowa Filipa 100.000PLN jako reszta, w Eurobanku nie chcialbym
    > juz ich ulokowac stad pytanie o cos bezbelkowego z przyjemnym procentem.
    >
    > --
    Pozostaja banki dajace miedzy 6-7%, np Meritum 7% na 7-mies, ale musisz
    zaplacic podatek. Tych bezpodatkowych poza EB duzo nie ma bo Getin tez tylko
    do 14tys. jedna lokata dzienna. Inne jak KB czy BGZ oferuja ok 5% przy
    bezbelkowosci.

  • 6. Data: 2009-08-06 13:10:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 15:00:53 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > zaplacic podatek. Tych bezpodatkowych poza EB duzo nie ma bo Getin tez
    > tylko do 14tys. jedna lokata dzienna. Inne jak KB czy BGZ oferuja ok 5%

    Ktoś ostatnio wspominał, że można w EB założyć konto wspólne i mieć
    kolejne 5 KO do dyspozycji do tego kilka lokat 7-dniowych i 100k mamy
    rozpracowane ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-08-06 18:00:19
    Od: "u" <...@w...yz>

    > kolejne 5 KO

    Napewno ?
    Mam wspólne i 5 KO to max

  • 8. Data: 2009-08-06 20:29:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Ktoś ostatnio wspominał, że można w EB założyć konto wspólne i mieć
    > kolejne 5 KO do dyspozycji do tego kilka lokat 7-dniowych i 100k mamy
    > rozpracowane ;)

    Zasada jest taka, ze do jednego ROR daja 5 KO. Jezeli zalozysz dodatkowy ROR
    tylko na jedna osobe to bedziesz miec nastepne 5 KO.
    W pierwotnym pytaniu autor szukal banku poza EB (rozumiem, ze wyczerpal
    limit gwarancj BFG), stad sugestie innych bankow.

  • 9. Data: 2009-08-07 06:56:31
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W pierwotnym pytaniu autor szukal banku poza EB (rozumiem, ze wyczerpal
    > limit gwarancj BFG), stad sugestie innych bankow.

    Ciekawe jaka jest szansa by EB upadł ? Wg mnie znikoma.
    ryzykantom można polecić
    https://kokos.pl/chce_inwestowac.php?strona=dobry_zw
    rot_z_inwestycji

  • 10. Data: 2009-08-07 09:40:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "u" news:h5gj9h$8lb$1@news.wp.pl

    > Ciekawe jaka jest szansa by EB upadł ? Wg mnie znikoma.
    > ryzykantom można polecić
    > https://kokos.pl/chce_inwestowac.php?strona=dobry_zw
    rot_z_inwestycji

    Jak mnie pamięć nie zawodzi to chyba nawet na grupie mądrzy ludzie pisali,
    że szansa w chwili obecnej na upadek jakiegoś banku w PL jest bliska zero.
    Pozostaje mi w to wierzyć :) W końcu nawet jak popatrzy się z boku na nasz
    bankowy rynek do dostrzeżemy, że spółki córki muszą ratować spółki
    matki... - miodzio.
    A więc - cieszyć się stanem obecnym i że by było jeszcze lepiej :)