  • 1. Data: 2008-09-22 19:05:14
    Temat: [Raiffeisen] włączanie ubezpieczeń
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pisałem jakiś czas temu o tym, jak raiffeisen włącza ubezpieczenia.
    (Na przykładzie mojej znajomej).
    Dziś znajoma znalazła trochę czasu i zadzwoniła do nich co by
    ubezpieczenie "Twoja karta bez ryzyka" wyłączyć.
    Od razu też chciała złożyć zastrzeżenie, żeby w przyszłości nie
    włączali jej żadnego płatnego ubezpieczenia bez jej wyraźnej
    zgody.
    I tu R-linka stanęła okoniem. Powiedziała mianowicie, że z
    regulaminu wynika, że bank ma takie prawo.
    Hm. Przejrzałem pobieżnie regulamin i mi wyszło, że bank może
    co najwyżej oferować nowe ubezpieczenia, ale niekoniecznie
    ma prawo do ich włączania.
    Czy ktoś może mnie oświecić, z którego punktu regulaminu wynika
    że bank może takie ubezpieczenie włączyć, mimo złożonego zastrzeżenia?
    KJ

  • 2. Data: 2008-09-22 19:40:34
    Temat: Re: [Raiffeisen] włączanie ubezpieczeń
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > I tu R-linka stanęła okoniem. Powiedziała mianowicie, że z
    > regulaminu wynika, że bank ma takie prawo.
    <>
    > Czy ktoś może mnie oświecić, z którego punktu regulaminu wynika
    > że bank może takie ubezpieczenie włączyć, mimo złożonego zastrzeżenia?

    To chyba R-linka powinna podac na zadanie podstawe.

    BZWBK ma np. w regulaminie KK wpisane , ze ubezpiecznie X jest wlaczane
    automatycznie i mozna je odwolac wylacznie telefonicznie juz po
    otrzymaniu karty (faktycznie taki sens wynika z regulaminu)

  • 3. Data: 2008-09-22 19:48:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > To chyba R-linka powinna podac na zadanie podstawe.

    Tak, ale znajoma nie miała reglaminu przed sobą w czasi rozmowy
    i nie chciało jej sie wykłócać.

    > BZWBK ma np. w regulaminie KK wpisane , ze ubezpiecznie X jest
    > wlaczane automatycznie i mozna je odwolac wylacznie telefonicznie juz
    > po otrzymaniu karty (faktycznie taki sens wynika z regulaminu)

    Ale tu mówimy o ubezpieczeniach, które mogły wogóle nie istnieć
    w momencie podpisywania umowy.

    KJ

  • 4. Data: 2008-09-22 20:34:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Ale tu mówimy o ubezpieczeniach, które mogły wogóle nie istnieć
    > w momencie podpisywania umowy.

    Tu juz trzeba (z ich strony www ? ) sprawdzic regulamin i umowe.

    Wiele osob jest pewnych swoich racji, a nie dopuszcza mysli, ze
    przeoczylo sprytna pulapke bankowa.

  • 5. Data: 2008-09-23 09:52:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 22 Sep 2008 21:48:08 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Tak, ale znajoma nie miała reglaminu przed sobą w czasi rozmowy
    >i nie chciało jej sie wykłócać.

    Ale czemu wykłócać. Po prostu zapytać, w którym to punkcie regulaminu
    jest taki zapis.

    --
    ___________/ GG: 3524356