  • 1. Data: 2012-03-29 09:23:06
    Temat: Rafi daje 200 zeta
    Od: koziołek M. <j...@g...com>

    Siakieś nowe wisienki u Rafiego

    http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeise
    n-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-ko
    nta-osobistego.html

    niby wszystko gratis , tylko oplata za kartę 2 zł przy braku obrotu.

  • 2. Data: 2012-04-04 09:00:07
    Temat: Re: Rafi daje 200 zeta
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    koziołek M. <j...@g...com> napisał(a):

    > http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeise
    n-Bank-Polska-S.A.-200-=
    > zl-za-otwarcie-bezplatnego-konta-osobistego.html

    Czy ktoś wie czy zakładając konto na gruperze trzeba podawać wszystkie
    prawdziwe dane osobowe? Czy one są jakoś przenoszone na kupon i wniosek o
    konto? Bo wolałbym takiej pseudo spółce podać, iż nazywam się Papa Smerf, nie
    rozumiem po co im tyle moich danych.

  • 3. Data: 2012-04-04 09:39:28
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konto? Bo wolałbym takiej pseudo spółce podać, iż nazywam się Papa Smerf, nie

    Sa przenoszone na kupon w pozycji nota ksiegowa
    na wniosek o konto nie - link jest ogolny,
    IMO w wypadku ew. reklamacji .... kupon moze okazac sie istotny

  • 4. Data: 2012-04-05 21:27:08
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Waldek <j...@t...mam> napisał(a):

    > Sa przenoszone na kupon w pozycji nota ksiegowa
    > na wniosek o konto nie - link jest ogolny,
    > IMO w wypadku ew. reklamacji .... kupon moze okazac sie istotny

    To może ktoś mi powie czy to tak ma wyglądać. Złożyłem rano wniosek z linka. Po
    chwili zadzwoniła
    Panienka i potwierdziła, że wysyła kuriera. Ale wspominała coś, że wyśle mi na email
    jakieś umowy i
    regulaminy, a od jej telefonu nie dostałem nic. Nawet jakiegokolwiek potwierdzenia
    złożenia
    wniosku. Tak ma być i czekać na kuriera?

  • 5. Data: 2012-04-05 22:15:45
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik " Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jlkrmc$5ks$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > regulaminy, a od jej telefonu nie dostałem nic. Nawet jakiegokolwiek
    > potwierdzenia złożenia
    > wniosku. Tak ma być i czekać na kuriera?

    Ano, tak to chyba schematycznie wyglada.
    w mailu zalaczniki pdf - toip, wzor potwierdzenia, regulamin, wzor
    odstapienia warunki ubezp.

    Dzis byla u mnie z papierami calkiem sympatyczna "blondi" w bejzbolowce
    InPosta ;)

  • 6. Data: 2012-04-05 22:33:49
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

> [...]
    > odstapienia warunki ubezp.
    >
    > Dzis byla u mnie z papierami calkiem sympatyczna "blondi" w bejzbolowce

    Czyli mail powinien być? Po jakim czasie od rozmowy go dostałeś? I mam nadzieję, że i
    u mnie
    będzie blondi :-)

  • 7. Data: 2012-04-05 23:07:26
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik " Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jlkvjd$q1j$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli mail powinien być? Po jakim czasie od rozmowy go dostałeś? I mam
    > nadzieję, że i u mnie
    > będzie blondi :-)

    Maila dostalem zaraz po potwierdzeniu tel. wniocha (2.04)
    - blondi dzwonila wczoraj ze ma przesylke, umowilem sie na dzisiaj

  • 8. Data: 2012-04-06 00:02:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.04.2012 21:27, Konfabulator pisze:
> [...]
    złożenia
    > wniosku. Tak ma być i czekać na kuriera?

    Tez nie dostalem. I wcale mnie to nie smuci, bo konto juz hula, przelewy
    porobione.

  • 9. Data: 2012-04-10 18:19:02
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-06 00:02, neoniusz pisze:

    > Tez nie dostalem. I wcale mnie to nie smuci, bo konto juz hula, przelewy
    > porobione.

    Też nie dostałem... chyba mają jakiś problem z mailingiem ;) Jak w tym
    tygodniu znajdę chwilę to wstąpię do oddziału ;)