  • 1. Data: 2002-07-19 10:40:47
    Temat: Pekao najlepszym bankiem w Polsce - ROTFL :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Ps. ciekaw jestem dla kogo ? :-)) Ps. 2. ciekaw jestem jak by to opisal
    expander ? :-))

    Bank Pekao SA został w zestawieniu miesięcznika "Euromoney" najlepszym
    bankiem w Polsce.
    Nagrodę "Awards for Excellence" Bank Pekao SA otrzymał już po raz trzeci.

    W uzasadnieniu "Euromoney" zwraca m.in. uwagę na to, że Bank Pekao SA
    posiada 16% udział w rynku pod względem aktywów oraz bardzo silną pozycję
    zarówno na rynku bankowości detalicznej jak i korporacyjnej. Silną stroną
    Banku Pekao SA jest także skład grupy finansowej, z największym w Polsce
    domem maklerskim, towarzystwem funduszy inwestycyjnych i spółką zarządzającą
    aktywami. (AN)

    http://bankowy.wp.pl/

  • 2. Data: 2002-07-19 11:14:43
    Temat: Re: Pekao najlepszym bankiem w Polsce - ROTFL :)
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

> [...]
    > posiada 16% udział w rynku pod względem aktywów oraz bardzo silną pozycję
    > zarówno na rynku bankowości detalicznej jak i korporacyjnej.

    wszystko jasne
    nie brali pod uwage bankow panstwowych
    a z reszty bankow wybrali zwyciezce na podstawie ilosci rachunkow
    co przy przewadze nad nastepnymi bankami przeklada sie na ilosc
    depozytow
    kredytow
    kart platniczych .... :)

  • 3. Data: 2002-07-19 12:43:10
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > a z reszty bankow wybrali zwyciezce na podstawie ilosci rachunkow
    > co przy przewadze nad nastepnymi bankami przeklada sie na ilosc

    Co to jest to "Euromoney" ? Jakis drugi expander ?