  • 1. Data: 2004-10-06 10:10:09
    Temat: Paranoidalny klient w wirtualnym banku :) - co wtedy ..?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Zastanawiam sie nad hipotetyczną sytuacją :)
    Mam rachunek np. w mBanku...
    Nagle przychodzi mi okres paranoidalny i nie życze sobie nagrywania
    moich rozmów. Przy podpisywaniu umowy nic na ten temat nie było.
    Musze zadzwonić do banku ..dzwonię i słyszę..
    "w trosce o najwyższe .bla bla .. jeśli sie z tym nie zgadzasz rozłącz się"
    No to się rozłączam ..i - no właśnie jak coś załatwić bez korespondencji
    papierowej ..
    I jak mam coś załatwić przez tel w takiej sytuacji ??

    P.S Takie sobie akademickie rozważanie :P
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2004-10-06 10:20:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 10:10:09 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk naskrobał(a):

> [...]
    > papierowej ..
    > I jak mam coś załatwić przez tel w takiej sytuacji ??

    nie załatwisz prze telefon - umowa nie wymaga zgłaszania przez telefon.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-06 11:04:38
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 12:20 PM, Sebol wrote:

    > Dnia Wed, 6 Oct 2004 10:10:09 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk naskrobał(a):

    [...]

    Zawsze możesz z pełnym procesowym rynsztunkiem wysłać polecone zpo
    wypowiedzenie.

    Paranoik jest naturalnym wrogiem kombinatora, największym wrogiem działu
    marketingu. Duzy może więcej, co w praktyce oznacza niemal wszystko.

    Pzdr: Catbert