  • 31. Data: 2004-01-30 14:44:51
    Temat: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Jacek " napisał:

    > Tym gorzej dla Ciebie. Nie zrozumiałeś.

    Przyznaję się, ja w ogóle mało rozumiem; ale umiem rozmnażać pieniądze. O
    ile wiem, nie znaleziono korelacji między sztuką biznesu a IQ biznesmena.

    > LOL. Błyskawiczna metoda, zwłaszcza gdy jesteś u cioci w Pcimiu lub na
    > wakacjach na Kajmanach :-). Można mieć to samo za 0.00 zł po jednym
    > kliknięciu, ale jak ktoś lubi...

    Wakacje spędzam na Seszelach; mogę Ci polecić bardzo spokojny, luksusowy
    hotel w pobliżu Mahe. Tylko czy wytrzymasz cały urlop bez laptopa i telefonu
    komórkowego? Na Seszele stać wielu, na wakacje bez komórki nielicznych!
    U wujka skorzystam z Sezama w Internecie lub z bankowości telefonicznej.
    Proponuję, pozostańmy przy swoich opiniach i zakończmy pokojowo.
    EOT

    Adam Gentler

  • 32. Data: 2004-01-30 15:05:23
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > 1.Cena niekoniecznie musiała być jedynym kryterium.
    > 2. Mogli np wziąć kredyt, którego jednym z warunków jest posiadanie
    > konta w banku (tak jest np. w BZWBK)
    i bph tez tak ma dla kredytow mieszkaniowych
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 33. Data: 2004-01-30 15:21:07
    Od: a...@p...onet.pl

    > za
    >
    > No to porównajmy:
    > mBank - 20 przelewów * 0,50zł = 10zł
    > Inteligo - 20 przelewów * 0,99zł = 19,80zł
    > BPH - przelewy free przez Internet.
    >
    > Ponadto w opłacie miesięcznej masz debet 2500zł.

    Czy kazdy ten debet moze dostac ? Czy musze jakos wnioskowac o taki debet czy
    pensyjka musi splywac na konto ? Czy wystarczy jakies wplaty powyzej 2500?

  • 34. Data: 2004-01-30 15:32:24
    Temat: OT: Re: BPHPBK - co dalej?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    4...@g...pl,
    RobertS <r...@g...pl>:

    Przepraszam za nieswiadomoe uzywanie Twojego nicka.

    Zmieniam dodajac literke A na koncu.

    --
    Robert

  • 35. Data: 2004-01-30 15:55:43
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...gazeta.pl>

    dc wrote:

> [...]
    >
    > - jest to chyba najdrozsza oferta na rynku (9,50 prowadzenie + 2,50 kara
    > za nieuzywanie karty + 2 obsluga karty + 1 skrzynka pocztowa = 15 zl)

    Zgadza się. Jestem klientem tego banku i jest on w chwili obecnej
    najdroższy, bo płacę praktycznie za wszystko.

    > - w tej cenie praktycznie brak wartosci dodanej (ubezpieczenia, fundusze,
    > itp) - najnizsze bezpieczenstwo przy dostepie przez internet - tylko jedno
    > haslo na wszystko

    Ja mam zabezpieczenie wielopoziomowe i ten system to zapewnia. Inne hasło
    mam do dostępu, a inne do wykonywania operacji. Choć wadą jest nowe
    rozwiązanie, bo podaje hasło całe, a wcześniej podawałem tylko wybrane
    znaki hasła. Jest to pewniejsze ze względu na podsłuchiwaczy kanałów ssl.

    > - droga opcja "anty biurotwor zlosliwy" (patrz Wprost :)) - czyli oplata
    > za potwierdzenie operacji z pieczatka i podpisem - 10 zl
    >
    > Bylem dzis w oddziale i juz jakby tam duzo luzniej ;)
    >
    > Czy BPH szykuje cos co mogloby zrekompensowac jego wady czy tez "ten model
    > tak juz ma" i trzeba sie stamtad wynosic?

    Bez przesady z obserwacji moich i pewnie nie tylko moich wynika, że co jakiś
    czas banki się kaszanią. Tak na prawdę wszystkie banki są do dupy jeżeli
    zarabiasz poniżej 50 000 miesięcznie i będzie tak długo, jak długo rządzący
    będą nas zadłużać. Osobiście mam już dosyć zmian konta. Najpierw zapisałem
    się do PeKaO S.A. i jak na początku było super to po dwóch latach zrobił
    się koszmar, więc uciekłam do BSK, a tam po zmianie systemu komuterowego
    zginęły moje pieniądze i nigdy ich nie odzyskałem, więc poszedłem sobie, a
    potem BPH. Na początku było nawet jako tako, ale po fuzji z PBK korba im
    odbiła za to samo płacę dwa razy tyle za to samo co było, ale nie ma się co
    przejmować, bo jak życie znam to za jakiś czas inne banki to samo zrobią.
    Wydaje mi się, że banki robią to z premedytacją w chwili kiedy przestaje
    zależeć im na klientach. Smutne to, ale coś w tym jest...

    Pozdrawiam Was i życzę miłego odpoczynku ! Od banków też w końcu to tylko
    pieniądze...
    --
    Wojciech Wojnowski
    mailto:w...@p...gazeta.pl

  • 36. Data: 2004-01-30 16:59:13
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    > Czy kazdy ten debet moze dostac ? Czy musze jakos wnioskowac o taki debet
    czy
    > pensyjka musi splywac na konto ? Czy wystarczy jakies wplaty powyzej 2500?

    Żeby dostać debet, trzeba przejść mniej więcej taką procedurę,
    jak przy kredycie, podpisuje się umowę itp. "Ciut" więcej formalności,
    niż np. w Inteligo. ;)
    Zdaje się, że bez większych problemów można dostać debet
    o wysokości 3x miesięczne wpływy.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 37. Data: 2004-01-30 18:55:01
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik dc napisał:

    > Czasem bedzie to jedno na rok, a
    > czasem jak jakis _bardzo_wazny_urzad_ sie uprze ze chce miec potwierdzenia z
    > pieczatka wszystkich wplat z ostatnich trzech lat to...

    O czyms mowisz, czy tak sobie gdybasz?? Trzymaj sie raczej
    konkretow!!

  • 38. Data: 2004-01-31 10:09:14
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 30 sty 2004 at 14:26 GMT,
    dc <d...@a...pl> napisał(a):

    > na
    >
    > Po migracji domyslnie jest to to samo haslo na wszystko.

    BZDURA ja miałem rózne hasła i mam rózne hasła (i klucz u siebie)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 39. Data: 2004-01-31 12:24:08
    Od: "Pawel" <p...@u...gazeta.pl>

    Sorry panowie ale tańszego banku niż BPH nie ma
    Trzeba tylko umiejętnie korzystać z udostępnionych możliwości.
    Dla twierdzących inaczej polecam lekturę mego postu troszeczkę wyżej

  • 40. Data: 2004-01-31 12:55:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Pawel" <p...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Sorry panowie ale tańszego banku niż BPH nie ma
    > Trzeba tylko umiejętnie korzystać z udostępnionych możliwości.
    > Dla twierdzących inaczej polecam lekturę mego postu troszeczkę wyżej

    Bzdury.

    Pozdrawiam,
    Washko