  • 1. Data: 2006-09-09 06:38:04
    Temat: Notowania Funduszy
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Witajcie,

    Ostatnio zacząłem się interesować przeniesieniem oszczędności do Funduszy
    Inwestycyjnych w mBanku. Znacie jakąś stronę, gdzie są wyswietlone notwania
    funduszy w formie tabelarycznej? Np za ostatni rok. Wszędzie są wykresy,
    stopy zwrotu, a ja chcę tylko dane liczbowe "surowe" danego funduszu za dany
    okres.

    Robert

  • 2. Data: 2006-09-09 07:56:40
    Temat: Re: Notowania Funduszy
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Robert.I" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Funduszy Inwestycyjnych w mBanku. Znacie jakąś stronę, gdzie są
    > wyswietlone
    > notwania funduszy w formie tabelarycznej?

    W mBanku
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/export.p
    Wstawiasz w arkusz kalkulacyjny (np Excel lub OpenOffice) i robisz z nimi
    co tylko chcesz.

  • 3. Data: 2006-09-09 11:23:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    http://fundusze.wp.pl

  • 4. Data: 2006-09-09 11:56:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 08:38:04 +0200, "Robert.I" <T...@i...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >stopy zwrotu, a ja chcę tylko dane liczbowe "surowe" danego funduszu za dany

    Zwróć jednak uwagę na wykresy - możesz wtedy porównać zmiany wartości j.u. w
    stosunku do innych funduszy. Same liczby niewiele ci powiedzą, przeglądanie
    wykresów za różne przedziały czasu pomogą ci wykryć pewne prawidłowości w
    zachowaniu danych funduszy.
    Przydałoby się jeszcze nałożenie WIG i WIG20 na wykres i np. kursów walut czy
    cen obligacji.

  • 5. Data: 2006-09-09 17:57:55
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    "Robert.I" <T...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio zacząłem się interesować przeniesieniem oszczędności do
    > Funduszy Inwestycyjnych w mBanku.
    /ciach/

    notowania notowaniami, ale moze ktos sie pochwali ile % zyskal w ub. roku
    z fi. Tak z ciekawosci. Jaki procent swoich oszczednosci trzymacie w fi?

    Z.

  • 6. Data: 2006-09-09 18:13:10
    Od: "wirefree" <w...@s...pl>

    Chesz sie pozbyc kasiory ?

  • 7. Data: 2006-09-09 18:22:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 9 Sep 2006 20:13:10 +0200, w <edv08i$k5e$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "wirefree" <w...@s...pl> napisał(-a):

    > Chesz sie pozbyc kasiory ?

    ROTFL.

  • 8. Data: 2006-09-09 19:28:17
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Sławomir Szyszło (news:eduh67.3r4.1@slaszysz.poczta.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > prawidłowości w zachowaniu danych funduszy.
    > Przydałoby się jeszcze nałożenie WIG i WIG20 na wykres i np. kursów

    Ja chcę poszukać innych prawidłowości. Zależność od Wigów plus od samych
    siebie (korelacje) i zmajstrować portfel który będzie uwzględniał wzajemne
    powiązania pomiędzy decyzjami funduszy, jako dłuższa inwestycja.

    R.

  • 9. Data: 2006-09-09 19:29:34
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    ATZ Rzeszow (news:eduv92$7m1$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > z fi. Tak z ciekawosci. Jaki procent swoich oszczednosci trzymacie w fi?

    Ja dopiero zaczynam, na razie wpadło kilka tysi i gdybym chciał spekulować,
    to w tydzień na CitiAkcji miałem prawie 10%. Ale to tylko przymiarki do
    większej inwestycji.

    R.

  • 10. Data: 2006-09-09 19:30:24
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    wirefree (news:edv08i$k5e$1@atlantis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):
    > Chesz sie pozbyc kasiory ?

    Na jakiej podstawie tak sądzisz? Odpowiednio skonstruowany portfel będzie
    lepszą inwestycją w przyszłość niż lokata.

    R.