  • 1. Data: 2002-09-09 22:54:40
    Temat: Nordea pchas sie na LG
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020910/ekonomia/ekon
    omia_a_5.html

  • 2. Data: 2002-09-10 04:34:25
    Temat: Re: Nordea pchas sie na LG
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Tak, a pierwsze co zrobią to podniosą opłaty.
    Ja wtedy zrezygnuję, a Wy ?
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-09-10 05:58:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak, a pierwsze co zrobią to podniosą opłaty.
    > Ja wtedy zrezygnuję, a Wy ?

    Ja juz podjalem decyzje. Musze sie tylko postarac o inna karte ;).
    Oczywiscie nie ma tu zadnej winy LGPetro. To dzieki PolCardowi :(.
    Klientom naszych liderow bankowosci masowej proponuje skorzystac z ostatniej
    szansy i wyprobowac LG. Dla wielu z nich pewnie poziom oblugi bylby szokiem
    ;). LG jest marmurkiem w ktorym spotkalem sie z najlepsza/najmilsza obsluga
    klienta :).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-09-10 07:24:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:alk1ne$8q8$1@news.tpi.pl...
    > ;). LG jest marmurkiem w ktorym spotkalem sie z najlepsza/najmilsza
    obsluga
    > klienta :).

    A ja to jakiś pechowy jestem ;-))) Wpierw poinformowano mnie w centrali, że
    nie otworzą mi rachunku w oddziale w mieście, w którym nie jestem
    zameldowany - to był szok. Na szczęście drugi oddział w tym mieście nic o
    tym nie wiedział :-))) Potem mi niezbyt miła pani nie chciała wydać karty
    Maestro do konta dopóki nie będzie regularnych wpływów - no i tak się
    zakończyła moja przygoda z oddziałami LG. W międzyczasie jeszcze były
    problemy z podpięciem RORu w LGNet - historia się nie odświeżała. Coś tam
    informatycy pogrzebali - i zaczęło działać - niezłe :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-09-10 07:48:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 10 Sep 2002 07:58:31 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >;). LG jest marmurkiem w ktorym spotkalem sie z najlepsza/najmilsza obsluga

    Ja tez mile wspominam LG ;-). W zadnym innym banku sie tak nie
    ubawilem dostarczajac pracownikom informacji o ich wlasnej promocji.
    Do oddzialu informacje wogole wczesniej nie dotarla :D.
    No ale w sumie dali mi MC (moje pierwsze MC i jednoczesnie pierwszy
    charge) tylko na podstawie generowanych wplywow, jeszcze bez stalego
    zatrudnienia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-09-10 08:12:23
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > ;). LG jest marmurkiem w ktorym spotkalem sie z najlepsza/najmilsza obsluga
    > klienta :).
    co do oddzialu wroclawskiego mam przeciwna opinie
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-09-10 15:39:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co do oddzialu wroclawskiego mam przeciwna opinie
    > --

    Krzysku, Wojtku, Robercie zapraszam w takim razie do Warszawy :)
    Oddzial Operacyjny, Al. Jerozolimskie 89
    Pamietam, ze na poczatku tez mialem pewne uwagi... chodzilo o warunki
    wydania MC. Co innego mowila infolinia, co innego uslyszalem telefonicznie
    rozmawiajac z pracownikiem z oddzialu, a jeszcze troche inaczej okazalo sie
    na miejscu. Jednak po 1,5 roku moge powiedziec, ze wlasnie tam spotkalem sie
    z najmilszym przyjeciem. Spokojnie, bez kolejek, zainteresowanie tym czy
    produkty banku dobrze mi dzialaja itp... Generalnie najmilsze wspomienia z
    pobytu w placowkach bankow.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-09-11 11:15:50
    Od: i...@p...onet.pl

    > Oddzial Operacyjny, Al. Jerozolimskie 89
    > Generalnie najmilsze wspomienia z
    > pobytu w placowkach bankow.

    Rowniez sie pod tym podpisuje...

    Maciek - IGI