  • 1. Data: 2011-07-13 14:39:36
    Temat: No i widzisz Endriu Euro wali w górę
    Od: root <r...@v...pl>

    Pewnie już zauważyłeś że od wczoraj wieczorem znowu górka na Euro a na
    sreberku szpila że aż miło. Czyli odwrotnie niż wczoraj.
    Tak oto eksluzywny świat finansjery każdego dnia straszy i wpuszcza w
    maliny maluczkich trejderów pitoląc pierdoły o przełamaniu czegoś tam
    zajmując dokładnie przeciwne pozycje.

  • 2. Data: 2011-07-13 16:06:12
    Temat: Re: No i widzisz Endriu Euro wali w górę
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Tak oto eksluzywny świat finansjery każdego dnia straszy i wpuszcza w
    > maliny maluczkich trejderów pitoląc pierdoły o przełamaniu czegoś tam

    Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca, ale...:
    http://images50.fotosik.pl/984/020b7d4c468ffa32.png

    ...właśnie Edek puka głową od dołu w 150, która akurat przebiega w pobliżu
    fajnego pozimu S/R. Wykres aż się prosi o jakąś ciekawa formację powodującą
    popłoch na EUR/USD...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-07-13 16:31:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 18:06:12 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > fajnego pozimu S/R. Wykres aż się prosi o jakąś ciekawa formację powodującą

    Ano ładnie to narysowane. Próbowanie przewidzeć coś na Edku jest teraz
    chyba niemożliwe. I Euro i dolar są słabe. Dzisiaj Bernanke rzekł:
    "If economy falters and inflation falls toward zero would have to consider
    all options"
    Mówiąc "all options" my maluczcy mamy na myśli QE3 a więc dalsze osłabianie
    dolca, do czego oczywiście nie dojdzie bo obniżkę mieliśmy dzisiaj. Dlatego
    od jutra stawiam na jego kilkudniową zwyżkę. Będzie trzeba pozbyć się
    sreberka na jeden dzień ... a może na dłużej ;(

  • 4. Data: 2011-07-13 20:21:16
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dlatego od jutra stawiam na jego kilkudniową zwyżkę.

    Względem PLN ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-07-13 20:47:07
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:21:16 +0200, Endriu napisał(a):

    > Względem PLN ?.

    Też. Raczej tak będzie. Bernanke zaczął gadać dopiero o 16:00. Teraz
    pismaki wypisuja ze dolar się ostro osłabił właśnie z tego powodu, ale
    przecież od rana (a własciwie od nocy) dolar walił w dół. Czyli to tylko
    gra pozorów. Dodatkowo jutro ma sie zwołać nadzwyczajne zgromadzenie
    unijnych przywódców. Będzie znowu dużo zabawy i niepewności. Nie mam więc
    wyjścia - muszę założyć, że jutro dolec up, franek up, euro w dół a wraz z
    nim nasza złotóweczka. Taki mam 'system' jak się nie sprawdzi, to trudno.

  • 6. Data: 2011-07-13 21:30:19
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:47:07 +0200, root napisał(a):

> [...]
    > nim nasza złotóweczka. Taki mam 'system' jak się nie sprawdzi, to trudno.

    Ale jaja. Znowu Moody's zamieszał. Wystarczy pierdnięcie paru gości i
    franek szybuje. Trza iść spać Endriu. Jutro ciężki dzień ;)

  • 7. Data: 2011-07-14 07:10:53
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ale jaja. Znowu Moody's zamieszał. Wystarczy pierdnięcie paru gości i
    > franek szybuje. Trza iść spać Endriu. Jutro ciężki dzień ;)

    Widzę, że twój sysytem to taka aby sieć neuronowa, wrażliwa na to co akurat
    powie Bernake i Moody..... :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-07-14 08:19:07
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 09:10:53 +0200, Endriu napisał(a):

    > Widzę, że twój sysytem to taka aby sieć neuronowa, wrażliwa na to co akurat
    > powie Bernake i Moody..... :).

    To też rusza rynkiem nieprawdaż? ;)