  • 1. Data: 2005-11-13 15:16:57
    Temat: Nie zablokowali srodkow?
    Od: "Marcin" <k...@a...net.pl>

    Czesc.
    Wczoraj robilem zakupy w IBI na kwote 65 zl. Placilem karta Maestro WBK. Co
    dziwne, po tej transakcji nie ma sladu w podgladzie rachunku w internecie.
    Zawsze bylo tak, ze kwota na ktora dokonalem zakupu byla odejmowana od
    'Dostępne środki'. Teraz saldo i dostepne srodki sa takie same, a w historii
    nie ma sladu po moich zakupach. O co tu chodzi?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-11-13 15:40:12
    Temat: Re: Nie zablokowali srodkow?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > 'Dostępne środki'. Teraz saldo i dostepne srodki sa takie same, a w historii
    > nie ma sladu po moich zakupach. O co tu chodzi?

    Moze prezent od banku. Ja jakies pare miesiecy temu mialem obiad dla
    dwoch osob za darmo w Sfinksie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-13 19:54:41
    Od: "kasiarz" <k...@c...i.jak>

    jutro o 10:00
    sprawdz saldo, dzis nikt nie pracuje, ja czasem tez tak mialem, bank
    prezentow tego typu nie robi :)

  • 4. Data: 2005-11-13 20:21:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kasiarz wrote:
    > jutro o 10:00
    > sprawdz saldo, dzis nikt nie pracuje, ja czasem tez tak mialem, bank
    > prezentow tego typu nie robi :)

    Oj robi robi i to na całkiem spore kwoty.

  • 5. Data: 2005-11-13 20:34:28
    Od: "kasiarz" <k...@c...i.jak>

    cholerka,
    to ja nie moge trafic na taki prezencik,
    nic nie podaruja zakupów,
    wszystko idzie dokladnie jak z kalkulatorkiem
    ;)

  • 6. Data: 2005-11-14 08:07:30
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Oj robi robi i to na całkiem spore kwoty.

    mnie sie tez kiedys wydawalo, ze dostalem taki prezent (zaplacilem w geant
    kartą MAESTRO w jankach na raptem 40 pln, ale zawsze cos ;) i po ponad 6
    miesiącach Pekao SA raczylo mi to wrzucic na wyciąg