  • 1. Data: 2002-08-08 10:09:35
    Temat: Koniec CitiPhone free...
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    CitiGold. Prosimy o kontakt pod numerem 0801322484<<

    Co konczy dyskusje nt. "czy CitiPhone potrafii zidentyfikowac na jaki numer
    sie dodzwoniles"

    Pozdrawiam,
    Citibronze Beniowa

  • 2. Data: 2002-08-09 16:56:14
    Temat: Re: Koniec CitiPhone free...
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl>

    W artykule <aj0rgq$88g$5@news.tpi.pl> Beniowa napisał(a):
    > CitiGold. Prosimy o kontakt pod numerem 0801322484<<
    >
    > Co konczy dyskusje nt. "czy CitiPhone potrafii zidentyfikowac na jaki numer
    > sie dodzwoniles"

    A to byla taka dyskusja? Wydawalo sie to oczywiste :)

    Pieta.

  • 3. Data: 2002-08-09 16:56:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Beniowa"
    > CitiGold. Prosimy o kontakt pod numerem 0801322484<<
    >
    > Co konczy dyskusje nt. "czy CitiPhone potrafii zidentyfikowac na jaki
    numer
    > sie dodzwoniles"

    moja koleżanka też była rozczarowana że 0-800 22GOLD nie dziala dla karty
    Gold a podobno dziala tylko dla rachunku Gold
    *** blad ***