  • 1. Data: 2008-04-07 18:02:51
    Temat: KK money -- wyłączenie ubezpieczenia
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Rozumiem, że defaultowo zostaje włączone.

    Wyłączyć można telefonicznie czy w placówce BZWBK?

    I polu miesiącach ubezpieczenie staje się płatne (coś mi się przewija, że w
    "promocji" jest przez jakiś czas bezpłatne).

  • 2. Data: 2008-04-07 18:15:30
    Temat: Re: KK money -- wyłączenie ubezpieczenia
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Wyłączyć można telefonicznie czy w placówce BZWBK?
    >
    > I polu miesiącach ubezpieczenie staje się płatne (coś mi się przewija, że w
    > "promocji" jest przez jakiś czas bezpłatne).

    Chyba 3 miesiące jest darmowe. Wyłączyć można przez telefon.

    a.

  • 3. Data: 2008-04-07 18:16:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Rozumiem, że defaultowo zostaje włączone.
    > Wyłączyć można telefonicznie czy w placówce BZWBK?

    Jeżeli tak jak dla Allekarty, to włączone, wyłącza się telefonicznie.

    > I polu miesiącach ubezpieczenie staje się płatne (coś mi się
    > przewija, że w "promocji" jest przez jakiś czas bezpłatne).

    Nic nie wiem o tym, żeby było za darmo.

  • 4. Data: 2008-04-09 10:46:14
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Rozumiem, że defaultowo zostaje włączone.

    Ja na AlleKarcie kredytowej miałem po aktywacji (aktywacja w tym
    tygodniu) włączone ubezpieczenie "Bezpieczne pieniądze" (darmowe), oraz
    ubezpieczenie "Twoje bezpieczeństwo" (płatne)
    Pani z infolini powiedziała, że z ubezpieczenia "Twoje bezpieczeństwo"
    da się zrezygnować telefonicznie i tak zrobiłem, ale jakbym miał aktywne
    ubezpieczenie "Bezpieczne pieniądze komfort", to rezygnacja z niego
    możliwa jest tylko w oddziale banku.

    Proponuje zadzwonić do nich (najlepiej na numer telefonu, który jest na
    karcie) i dowiedzieć się jakie ubezpieczenia masz włączone na karcie.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS