  • 61. Data: 2022-04-24 18:02:17
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-kwietnia-2022 o 16:57, cef pisze:
    > jaka jest Twoja teza, bo pewnie tylko jakiś mądry dziennikarz czy nie
    > daj boże polityk

    Od dwóch tygodni jest wałkowany w mediach temat który ujeżdża opozycja

    Po HOOOOJ nam Wibor? i kto zezwolił żeby dochód banków był GWARANTOWANY?

    Oczekujesz elaboratu? Chcesz rozmydlić temat? Sprowadzić na poboczne tory?

    Jak nie wiesz co się dookoła Ciebie dzieje to się NIE ODZYWAJ.

    nie musisz mi odpowiadać ani mnie czytać. Żyj w swoim świecie magicznych
    szat cesarza ;-)

  • 62. Data: 2022-04-24 19:24:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-24 o 18:02, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Jak nie wiesz co się dookoła Ciebie dzieje to się NIE ODZYWAJ.
    >
    > nie musisz mi odpowiadać ani mnie czytać. Żyj w swoim świecie magicznych

    Co jest wałkowane? Jakieś brednie bez poparcia?
    Zero konkretów, tylko pustosłowie.
    Więc dyskusja od początku jest na bocznym torze.
    Podaj konkret, bo to wałkowanie to takie właśnie jak Twoje bajanie.
    Coś tam usłyszałeś i to powtarzasz, bez zrozumienia.
    Sprawdź tylko w Niemczech (dla ułatwienia) to się dowiesz.

  • 63. Data: 2022-04-24 20:37:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A zaczęło się od prostego pytania u Jankowskiego:

    Dlaczego jeśli inflacja jest 11% Kowalski płaci zamiast 1000 zł raty
    kredytu hipotecznego 1500 zł?

    Odpowiesz na to pytanie?

    Tak oczywiście BO JEST WIBOR

    Ale DLACZEGO? ;-)

  • 64. Data: 2022-04-24 21:07:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-24 o 20:37, _Master_ pisze:
    > A zaczęło się od prostego pytania u Jankowskiego:
    >
    > Dlaczego jeśli inflacja jest 11% Kowalski płaci zamiast 1000 zł raty
> [...]

    I zamiast konkretów jest demagogia.
    Czy w którymś z wymienionych przeze mnie krajów
    (Niemcy, Francja, Hiszpania) oprocentowanie kredytów
    hipo nie jest uzależnione od rynkowego wskaźnika opartego
    o poziom wzajemnych relacji międzybankowych?
    Jak kiedyś indeks typu Libor (co go już nie ma)

    Ciekawe co byś krzyczał (teraz domagasz się dostępu do stałego
    oprocentowania)
    jak by ci co wzięli stałe oprocentowanie płacili 6-8% a wskaźniki
    międzybankowe
    (obecnie stopa EBC jest chyba zerowa) spadły do minimum i ci ze zmiennym
    mieli by niskie raty a ci ze stałym takie jak przedtem.
    To bys płakał, że znowu banksterka okrada ludzi.
    To jest biznes jak każdy inny i każdy zabezpiecza swoje interesy -
    tak jak potrafi lub może.

  • 65. Data: 2022-04-25 09:53:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-kwietnia-2022 o 21:07, cef pisze:
> [...]
    > o poziom wzajemnych relacji międzybankowych?
    > Jak kiedyś indeks typu Libor (co go już nie ma)

    I te zachodnie wskaźniki powstają na kartce papieru kilku prezesów?

    I to jest dopiero demagogia.

    A na pewno nie odpowiedź na moje pytanie

  • 66. Data: 2022-04-25 09:59:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-kwietnia-2022 o 21:07, cef pisze:
    > To jest biznes jak każdy inny i każdy zabezpiecza swoje interesy -
    > tak jak potrafi lub może.

    To byłby bardzo słuszny argument ale w socjalistycznej UE państwo się
    wpierdala w życie człowieka ze skutkami ZAWSZE negatywnymi

    Natomiast jak się wpierdala w interesy banksterki to zawsze wychodzi na
    końcu jakiś wyimaginowany wibor który nie powstaje w oparciu o koszty
    pieniądza na rynku międzybankowym tylko przypuszczalne koszty gdyby
    kiedyś tu przechodziła babcia...

    Wszak ustaliliśmy że banki nie są instytucjami zauafania publicznego
    "bo to jest biznes jak każdy inny"

    Ale jeszcze musicie sobie uświadomić GAMONIE ;-) że EU dba po
    socjalistycznemu o konsumenta lub słabszą stronę umowy ;-)
    Mi się to nie podoba ale muszę z tym żyć.

    I dlatego gdyby SRUE było konsekwentne pogoniłoby banksterkę w cztery
    wiatry za PODAWANIE FAŁSZYWYCH DANYCH i opieranie o to oprocentowania
    kredytów.

  • 67. Data: 2022-04-25 11:06:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 09:53, _Master_ pisze:

    > I te zachodnie wskaźniki powstają na kartce papieru kilku prezesów?
    >
    > I to jest dopiero demagogia.
    >
    > A na pewno nie odpowiedź na moje pytanie

    Napisz czego nie zrozumiałeś?
    Jeśli przyszedłbyś na basen i kazali by Ci pływać w białych
    gaciach i w czepku, to albo pływasz w białych i w czepku albo
    nawet tam nie wejdziesz.
    Jeśli Ci się ustalanie zmiennej stopy nie podoba, bo uważasz, że
    wskaźniki są
    dupy wzięte, to weź oprocentowanie wg stałej stawki.
    Ja np chciałem wziąć inwestycyjny kredyt w euro, bo tak zarabiam, to też
    było ciężko znaleźć podmiot, który by zaoferował.
    Poważnie rozważam wzięcie w niemieckim banku.
    Albo zrozumiesz prawa rynku albo będziesz wiecznie kojarzony
    z grupowym jęczałą (i to szkoda, że nie w oparciu o własne przemyślenia
    a jedynie powielanie partyjnych laedów)

  • 68. Data: 2022-04-25 11:14:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 11:06, cef pisze:
    > Jeśli Ci się ustalanie zmiennej stopy nie podoba, bo uważasz, że
    > wskaźniki są
    > dupy wzięte, to weź oprocentowanie wg stałej stawki.

    Zejdź na ziemię człowieku bo na razie dryfujesz na romulańskiej
    asteroidzie ;-)

  • 69. Data: 2022-04-25 11:17:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 11:06, cef pisze:
    > Albo zrozumiesz prawa rynku albo będziesz wiecznie kojarzony

    I może napiszesz jeszcze WOLNEGO

    Ubaw po pachy ;-)

    PS. Myślisz że po co w Brukseli siedzi tyle biurw?

    Powtórzę jeszcze raz bo widzę masz ułomność pokroju Runta.

    To jakie ja mam poglądy to zupełnie inna sprawa od prawa w którym muszę żyć
    A ostatnio coraz bardziej ważne staje się interpretowanie tego prawa i
    jego wynaturzenia pod naciskiem lobbystów BANKSTERKI

  • 70. Data: 2022-04-25 11:46:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 11:17, _Master_ pisze:

> [...]
    > A ostatnio coraz bardziej ważne staje się interpretowanie tego prawa i
    > jego wynaturzenia pod naciskiem lobbystów BANKSTERKI

    Widzę, że nie potrafisz napisać nic konkretnego, tylko zawodzenie.