  • 41. Data: 2022-04-23 12:32:00
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 23 kwietnia 2022 o 11:59:07 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > DOBRE PYTANIE
    >
    > Podobno na rynku międzybankowym od 0 lat nie było transakcji która by
    > mogła posłużyć obliczaniu Wiboru.

    Podobno debila nie można nazwać kłamcą, bo nie ma świadomości, że kłamie.

    Hmm, tak mi wpadło do głowy, jaki to fajny efekt uboczny mają kredyty frankowe.
    Raz gorzej jest "frankowiczom", raz "złotówkowiczom".
    I, jak to w PL, choć oboje mają przesrane, to jednak jest ktoś, kto ma gorzej - i
    będą się nawzajem nawalać, zamiast się zjednoczyć.

  • 42. Data: 2022-04-23 12:45:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-kwietnia-2022 o 12:28, Dawid Rutkowski pisze:
    > W jaki sposób wg konfituriarzy robi się to w "dojrzałych zachodnich demokracjach"?

    Też się zastanawiam dlaczego tam oferują kredyty o stałej stopie
    procentowej i nie mącą klientom w oczach jakimiś "wskaźnikami"

    Jak oni to zrobili? '=)

  • 43. Data: 2022-04-23 12:56:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 23 kwietnia 2022 o 12:45:35 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Też się zastanawiam dlaczego tam oferują kredyty o stałej stopie
    > procentowej i nie mącą klientom w oczach jakimiś "wskaźnikami"
    >
    > Jak oni to zrobili? '=)

    Zamiast się zastanawiać, poszukaj przykładów.
    Przekonasz się.
    O tym, jakich głupot kłamcy nawalili ci do łba.

  • 44. Data: 2022-04-23 13:24:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ty mi tu z głupotami a chodzi o obliczanie "na oko" wskaźnika wg którego
    miliony Polaków płacą raty.

    A odpowiesz na pytanie dlaczego takiego wskaźnika LOKORU ;-) nie ma w
    kwestii lokat?

    Dlaczego oprocentowanie lokat jest dowolne i zależy tylko od chęci banku.
    A teraz NIECHĘCI bo banki mają whooojjj pieniędzy.

  • 45. Data: 2022-04-23 13:36:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-kwietnia-2022 o 12:32, Dawid Rutkowski pisze:

    > Podobno debila nie można nazwać kłamcą, bo nie ma świadomości, że kłamie.

    Tak przyznaję się. Klawiatura w 0 letnim laptopie niedomaga. ;-)

    " w styczniu 2021 r. 6-miesięczny WIBOR oparto na... jednej transakcji, a
    w grudniu 2020 r. na trzech. W czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu 2020
    r. nie było żadnej transakcji!"

    https://subiektywnieofinansach.pl/pozew-w-sprawie-wi
    bor-za-chwile-trafi-do-sadu-zawyzone-oprocentowanie-
    frejowski-i-wspolnicy/

> [...]
    > I, jak to w PL, choć oboje mają przesrane, to jednak jest ktoś, kto ma gorzej - i
    będą się nawzajem nawalać, zamiast się zjednoczyć

    Nie wiem czy zapomniałeś czy specjalnie mataczysz ale ja od samego
    początku sprzeciwiałem się każdej państwowej pomocy frankowiczom.

    Zaprzaństwo banksterki z powodzeniem załatwią sądy.
    Tam chodziło o sprzeczne z prawem zapisy w umowach.

    W kwestii Wiboru sprawa jest większa i powazniejsza.

    Lobbyści banksterki załatwili sobie u polityków wskaźnik na stałe/na
    wiele lat wg którego zarobią przynajmniej tyle ile on wynosi a jego
    wartość będą ustalać SAME BANKI

    Czy to jest PRAWORZĄDNE i co na to SRUE? ;-)

    .

  • 46. Data: 2022-04-23 14:31:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 23 kwietnia 2022 o 13:25:04 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Ty mi tu z głupotami a chodzi o obliczanie "na oko" wskaźnika wg którego
    > miliony Polaków płacą raty.

    Nie na oko, tylko biegnij całować pisiorów w d4 w podzięce za inflację.
    I za wspaniałego prezia nbp razem z dwórkami.

    > A odpowiesz na pytanie dlaczego takiego wskaźnika LOKORU ;-) nie ma w
    > kwestii lokat?

    Odpowiedź jest taka, że jesteś debilem jak konfituriarze - bo jest i nazywa się
    WIBID. W lengłydżu.

    Jak ktoś był głupkiem i wziął kredyt oparty o WIBOR - to był głupkiem.
    Banki rzadko oferują lokaty oparte o WIBID - pamiętam taką w śp. db.

    > Dlaczego oprocentowanie lokat jest dowolne i zależy tylko od chęci banku.
    > A teraz NIECHĘCI bo banki mają whooojjj pieniędzy.

    Czemu jeszcze nie masz banku?
    Ani żaden konfituriarz?
    Skoro to taki superbiznes?

  • 47. Data: 2022-04-23 14:35:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 23 kwietnia 2022 o 13:36:49 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
    >
    > " w styczniu 2021 r. 6-miesięczny WIBOR oparto na... jednej transakcji, a
    > w grudniu 2020 r. na trzech. W czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu 2020

    To ile lat miało być?
    Napisz słownie.
    Widać laptop nie chce już więcej przekazywać kłamstw.
    I pomyłkowo napisałeś prawdę, jak Ryszard Ochódzki.)

    Bo jest tak od zero lat.
    Czyżby czerwiec-wrzesień, grudzień 2020 i styczeń 2021 były wczoraj?
    Tak mocno wczorajsi to mogą być tylko Śpiący Rycerze.

    Do tego wibor nigdy nie był "opierany na transakcjach".
    Zawsze tylko na deklaracjach.

  • 48. Data: 2022-04-23 15:40:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > Tam chodziło o sprzeczne z prawem zapisy w umowach.

    Ale, jak zwykle, takiego przykładu zapisu nie pokażesz?
    I nie napiszesz z jakim to konkretnie prawem jest sprzeczny?

    > Lobbyści banksterki załatwili sobie u polityków wskaźnik na stałe/na
    > wiele lat wg którego zarobią przynajmniej tyle ile on wynosi a jego
    > wartość będą ustalać SAME BANKI

    Czy to znaczy, że płacisz więcej niż inflacja?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 49. Data: 2022-04-23 16:22:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-kwietnia-2022 o 14:31, Dawid Rutkowski pisze:
    > wziął kredyt oparty o WIBOR - to był głupkiem.

    I będziesz twierdził że faktycznie w realu miał jakiś WYBÓR?

  • 50. Data: 2022-04-23 16:33:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-kwietnia-2022 o 14:31, Dawid Rutkowski pisze:
    > Czemu jeszcze nie masz banku?
    > Ani żaden konfituriarz?
    > Skoro to taki superbiznes?

    O widzisz...

    Na rynku na którym panuje zmowa cenowa nowa konkurencja jest tępiona na
    wszelkie sposoby

    Tak jak z prawnikami nie należącymi do SEKTY ;-)