  • 1. Data: 2007-06-05 10:41:46
    Temat: Instance Type and Transmission - dotyczy z korespondencji między polskim i zagranicznym bankiem w systemie SWIFT
    Od: Luka <""coda\"@pro,onet.pl">

    Instance Type and Transmission - jak to okreslić po polsku? Dla
    wyjaśnienia: pod tym hasłem są takie punkty, jak: Notification
    (Transmission) of Original sent to SWIFT, Network Delivery Status i
    Priority/Delivery (te punkty mogę sam przetłumaczyć, chodzi tylko o
    "Instance Type and Transmission").

    dziekuje z gory