  • 1. Data: 2002-05-18 20:01:35
    Temat: Hasło dostępowe do LGnet
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Po 2 miesiącach od ustalenia hasła, LGnet wymusił jego zmianę.
    Czy system pamięta stare hasła, czy też można je wykorzystywać ponownie?
    Jeśli pamięta, to ile wstecz?

  • 2. Data: 2002-05-18 20:04:58
    Temat: Re: Hasło dostępowe do LGnet
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Po 2 miesiącach od ustalenia hasła, LGnet wymusił jego zmianę.
    > Czy system pamięta stare hasła, czy też można je wykorzystywać
    ponownie?
    > Jeśli pamięta, to ile wstecz?

    Chyba nie pamięta.
    Używam w kółko tych samych (na zmianę)

  • 3. Data: 2002-05-19 05:42:30
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Chyba nie pamięta.
    > Używam w kółko tych samych (na zmianę)

    Dzięki, o to mi chodziło :)

  • 4. Data: 2002-05-19 10:46:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 18 May 2002 22:01:35 +0200), "Robert"
    <m...@k...wp.pl> był(a) napisał(a):

    >Po 2 miesiącach od ustalenia hasła, LGnet wymusił jego zmianę.
    >Czy system pamięta stare hasła, czy też można je wykorzystywać ponownie?
    >Jeśli pamięta, to ile wstecz?

    Nie pamięta, możesz mieć poprzednie dalej...

    BTW: Tak ciężko sprawdzić?

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-05-19 14:34:45
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie pamięta, możesz mieć poprzednie dalej...
    >
    > BTW: Tak ciężko sprawdzić?

    Nie tak bardzo, ale łatwiej i przyjemniej zapytać na grupę i dostać miłe
    i fachowe odpowiedzi :)

  • 6. Data: 2002-05-19 20:38:50
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 May 2002 22:01:35 +0200, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >Po 2 miesiącach od ustalenia hasła, LGnet wymusił jego zmianę.
    >Czy system pamięta stare hasła, czy też można je wykorzystywać ponownie?
    >Jeśli pamięta, to ile wstecz?

    Ja robię tak:
    mam hasło: ABCD
    LG "woła" o nowe
    to zmieniam na ABCDx
    i zaraz zmieniam ponownie na ABCD

    Na XYZZ zmieniam jak sam tego chcę.

    BAH

  • 7. Data: 2002-05-19 20:45:50
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    BAH <b...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja robię tak:
    > mam hasło: ABCD
    > LG "woła" o nowe
    > to zmieniam na ABCDx
    > i zaraz zmieniam ponownie na ABCD
    >
    > Na XYZZ zmieniam jak sam tego chcę.

    Bardzo słusznie - też tak lubię :)

    Ale mogliby sobie dać siana - co 2 miesiące...
    To wcale chyba nie poprawia bezpieczeństwa, bo wtedy jest większa
    tendencja do zapisywania haseł jak się za często zmieniają.