  • 1. Data: 2005-04-22 12:09:17
    Temat: Gdzie skierować skargę na opieszałość pracowników BPH
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktoś z grupowiczów posiada jakiś adres email, gdzie można byłoby złożyć
    skargę na pracowników BPH
    Konkretnie chodzi o kasę mieszkaniową. Dobrze byłoby aby maile z tego adresu
    były czytane i nie lądowały od razu w koszu.

    pozdrawiam

    Przemysław Szalbierz

  • 2. Data: 2005-04-22 12:15:06
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d4apos$b9f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > adresu
    > były czytane i nie lądowały od razu w koszu.

    Napisz list polecony do oddziału - trafi wysoko i będzie skuteczny :)

  • 3. Data: 2005-04-22 15:46:42
    Od: "Mariusz" <askala@poczta_usun.onet.pl>

    na tych pracowników nic chyba nie działa

    szkoda słów

    Mariusz

  • 4. Data: 2005-04-23 06:20:54
    Od: "Przemas" <p...@p...onet.pl>

    Użyłem standardowego formularza na stronie. Dostałem mailem informację od
    konsultanta, że moja skarga została przekazana do właściwego oddziału celem
    wyjasnienia. Zobaczymy co się z tego wykluje.
    Kilka lat temu BPH zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie, kiedy także założyłem
    reklamację poprzez formularz na ich stronie. Dostałem oficjalne piswmko z
    przeprosinami i regulamin, którego nie chciano mi dać w oddziale oraz
    poinformowano że pracownicy z tegoż oddziału zaostali upomnieni.

    Przemek